"Укрзалізниця" і мінінфраструктури повинні придумати план, щоб уникнути транспортного колапсу, - ЗМІ
На думку економіста Олександра Охріменка, уряд вже зараз повинен шукати способи компенсації обсягів ринку через припинення поставок дизпалива з Росії
Один з найбільших постачальників дизельного палива в Україні Wexler Group з 1 серпня призупиняє поставки дизельного палива з Росії трубопровідним транспортом. Про це повідомляє сайт "5 каналу", відзначаючи, що цим трубопроводом в нашу країну імпортувалося 41% всіх спожитого Україною дизпалива.
В матеріалі, з посиланням на дані експертів, зазначається: проблема свідчить про те, що Україна так і не досягла енергетичної безпеки. Це означає, що уряд повинен негайно шукати способи компенсації обсягів ринку.
"Проблема в тому, що ми довгий час покладалися на Росію. Ось виникає проблема - і у нас паливна криза. Купити (дизпаливо, - ред.) можна в будь-якій країні світу, як альтернатива - це Білорусь і Туреччина, перспективний ринок також в Азербайджані. Але тут вже питання: яка буде ціна і на яких умовах будуть відбуватися поставки", - говорить економіст Олександр Охріменко.
Він наголосив, що в такій ситуації важливо не затягувати, а якомога швидше вирішити проблему, причому на найвищому державному рівні.
"Якщо говорити про постачання палива по залізниці, то нагадаю, що "Укрзалізниця" - це державна установа, що підпорядкована уряду. Відповідно, саме уряд має цим займатися. Так само – міністерство інфраструктури. Ці дві організації, на чолі з керівниками країни, повинні придумати розумний план виходу з цієї ситуації. Цю проблему потрібно вирішувати тільки на державному рівні", - заявив економіст.
Припинення постачань дизельного палива з Росії збіглося з початком збору врожаю. Як повідомлялося раніше, в цьому році в Україні очікується рекордний урожай зернових.