Рубрики
МЕНЮ
Екатерина Белоброва
Днями Кабінет міністрів запустив нову електронну послугу — подача документів на оформлення пенсійних виплат онлайн. Про це розповів на своїй сторінці в Facebook прем'єр-міністр Володимир Гройсман.
Так, для подачі документів необхідно зареєструватися на сайті електронних послуг Пенсійного фонду і серед переліку послуг вибрати пункт "Заява на призначення пенсії".
Після цього потрібно увійти в систему за допомогою електронного ключа. Потім потрібно заповнити анкету, страхові дані, документи і контакти. Для розділу "Документи" знадобляться скани паперових оригіналів. При заповненні заявки система формується автоматично і підказує, як і де виправити помилки, якщо вони з'явилися. Після коректного заповнення усіх полів, протягом 10 днів заявник отримає СМС на вказаний номер про рішення про призначення пенсії.
Як повідомляв раніше портал "Коментарі", купівельна спроможність українських пенсіонерів зросла на 13,6%.
Новини партнерів
Новини