Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Міжнародна тютюнова компанія Philip Morris проводить Україні масштабну аферу щоб приховати правду про шкоду електронних сигарет IQOS, і щоб це не було відомо широкій громадськості, почала тиск на засоби масової інформації.
Нещодавно ряд українських ЗМІ оприлюднили дані міжнародної організації Campaign for Tobacco-Free Kids , де йшлося про те, що в рамках глобальної промокампанії Philip Morris у Східній Європі та Україні просувають "дружні IQOS" бари і ресторани, IQOS спонсорує кулінарні фестивалі, модні заходи для дітей і підлітків, реклама бренду присутній на автомобілях.
В ході дослідження з'ясувалося, що в результаті таких дій, в Україні більше 40% підлітків від 13 до 15 років пробували електронні сигарети, і практично кожен п'ятий регулярно їх вживає.
На сьогоднішній день немає жодного підтвердження, про те, що IQOS є нешкідливими для здоров'я і допомагає курцям позбутися згубної звички, про що стверджує компанія Philip Morris. Експертні висновки свідчать, що IQOS можуть бути навіть небезпечніше класичних сигарет.
У 2018 році фахівці Адміністрації з контролю за продуктами харчування і лікарськими препаратами США з'ясували, що IQOS навпаки можуть посилювати нікотинову залежність. Водночас учені з Каліфорнійського університету відзначили, що відсутність горіння тютюну в IQOS зовсім не означає безпека сучасного пристрою.
Побоюючись, за те, що ця інформація стане надбанням
громадськості, компанія Philip Morris почала чинити тиск на українські
ЗМІ і погрожувати їм позовами, вимагаючи прибрати інформацію про шкоду IQOS і масштабах
залучення українських дітей до куріння цього продукту.
Крім того, журналісти викрили компанію Philip Morris у спробі витіснити з українського ринку національних виробників, які
готові продавати свою продукцію за більш низькими цінами, ніж міжнародні
тютюнові компанії.
Новини партнерів
Новини