Зеленського просять "всерйоз взятися" за керівництво ПАТ "Укрзалізниця"

Нардеп Артюшенко вимагає провести аудит і змінити "верхівку" залізної дороги

Народний депутат від партії "Європейська солідарність" Ігор Артюшенко зробив письмове звернення до президента Володимирау Зеленського, в якому описав занепадницькі стан ПАТ "Укрзалізниця" і згубний правління нинішнього керівництва на чолі з Євгеном Кравцовим.

"Діяльність вищого керівництва "Укрзалізниці" призвела до катастрофічних наслідків. Економічне становище держкомпанії критичне. Стан вагонного господарства, тяги та інфраструктури постійно погіршується, зростає рівень корупції, а дефіцит професійних кадрів в залізничній галузі ставить під загрозу подальшу стабільність і безпеку перевезень", - зазначено в депутатському зверненні.

Артюшенко зазначив, що зростання обсягів перевезень, які декларує керівництво УЗ, не відбулося. Але загальні витрати, які понесло господарство на здійснення виробничої діяльності за 6 місяців 2019 року, склали приблизно 11,5 млрд грн., що більше минулорічних на 600 млн грн.

"Аналіз ефективності діяльності керівництва" Укрзалізниці "свідчить, що настав час не тільки для радикальних кадрових рішень, а й для притягнення керівників держкомпанії до кримінальної відповідальності. Закликаємо вас ініціювати перевірку стану справ в" Укрзалізниці "із залученням правоохоронних структур МВС, СБУ і НАБУ. Топ-менеджмент сьогодні фактично вбиває держкомпанію, з кожним днем ​​його перебування при владі шлях до відновлення "Укрзалізниці" стає довшим. Необхідно застосування термінових заходів і, перш за все, ухвалення кадрових рішень щодо вищого керівництва "Укрзалізниці", - позначив нардеп.

Нагадаємо, раніше видання "Коментарі" повідомило про те, що серед кандидатів на посаду міністра інфраструктури в новому уряді є і ім'я нинішнього глави ПАТ "Укрзалізниця" Євгена Кравцова. До основних заслуг Кравцова відносять боротьбу з корупцією навколо найбільшого державного монополіста в частині дерегуляції вагонної складової (в т.ч. ініційоване Кравцовим скасування 209 постанови, яка могла принести УЗ додаткові 5 млрд. Грн. В рік), покупку трьох десятків локомотивів GE і суттєве поліпшення фінансових результатів залізниці в останні роки (в т.ч. за рахунок підвищення тарифів і залучення бондів на суму 500 млн. грн.).