Українці стали більше витрачати на непотрібні речі

Покупці платять більше за певні продукти

З початку нинішнього року роздрібний товарообіг зріс на 9,9% – до 691 мільярдів гривень, передає Тhepage.

Однак, продавці повсякденних товарів особливих поліпшень не помітили.

"Українці більше купувати не стали. Просто вони платять більше за певні продукти", - поділився директор Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.

За його словами, зростання товарообігу склало практично стільки ж, скільки і інфляція за цей період.

"У нас темпи зростання продажів тримаються на рівні ринку — іноді вони підвищуються, іноді – знижуються", – розповіла директор з маркетингу "ЕКО-маркету" Ганна Панасюк.

Вона також зазначила, що зростання товарообігу може бути пов'язане з тим, що роздрібні мережі останнім часом відкривали нові магазини, а також проводили багато акцій і вкладалися в рекламу.

Втім, продажі компанії Philips Україна в першому півріччі виросли на 17%. Її генеральний директор Сергій Гонтар пояснює це зростанням попиту на інноваційні товари: електричні зубні щітки, фотоепілятор, техніку на акумуляторах та кавоварки.

Дорошенко переконаний, що в другому півріччі поточного року оборот роздрібної торгівлі зросте приблизно на 6%.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що Nike підвищив прибуток завдяки продажам у Китаї.