В IKEA розповіли про перший рік роботи в Латвії

У Латвії воліють недорогі рішення для невеликих приміщень

В IKEA розповіли про найбільший попит в магазинах Латвії, повідомляє LETA.

За словами керівника ризького магазину IKEA Інги Філіпової, перший рік роботи дозволив IKEA зрозуміти потреби покупців.

“У всьому світі немає двох однакових магазинів IKEA, так як експозиція відображає життя конкретної країни, улюблені кольори жителів і рішення, які підходять для їх будинків. Наші дослідження показали, що головний виклик для жителів Латвії - облаштування маленьких приміщень", - поділилася Філіпова.

Вона також зазначила, що ще до заходу на латвійський ринок компанія провела об'ємне дослідження будинків і побуту місцевих жителів. Так, купівельна спроможність жителів Балтії нижче ніж у Західній Європі, тому рішення повинні бути недорогими.

"Латвійці найкраще оцінили кухонні предмети, посуд і рішення для вітальні. Мешканці придбали сотні тисяч глибоких тарілок Oftast і приблизно стільки ж склянок Pokal. Вони віддають перевагу темним кольорам. Коли в продажу, як спецпропозиція з'явилися комоди темно-червоного кольору, вони були розкуплений в мить ока", - розповіли в IKEA.

Керівництво латвійської IKEA прогнозує, що другий рік роботи магазину буде не менш динамічним.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що IKEA запустила пряму трансляцію, яка допоможе заснути.