Рубрики
МЕНЮ
Vitalii Rozkariaka
Спортивні бренди дуже схожі на представників великого
спорту, які їх рекламують – в одну мить вони можуть стати нецікавими
публіці, і навпаки – тріумфально повернути собі перші позиції.
У нещодавньому випуску всесвітньо відомого бізнес-журналу Forbes
був опублікований рейтинг 10-ти найдорожчих брендів у спорті. За оцінкою
експертів, в 2019 році у трійку кращих увійшли наступні торгові марки:
Протягом останніх пари років Nike зміг обігнати за
вартості акцій свого головного конкурента – Adidas.
Запорука успіху даного бренду – це щомісячні членські
внески. Вони перевищують розмір будь-якої іншої спортивної мережі. За офіційними даними,
операційний прибуток ESPN вище позначки в 3 млрд доларів.
Акції Adidas змогли утриматися на лідируючих позиціях завдяки
початок співпраці зі співачкою Бейонсе. Вона оголосила про намір розробити
для бренду фірмове взуття та одяг.
Що стосується інших брендів, то четверта сходинка в
рейтингу дісталася бренду Gatorade
(6,7 млрд доларів), п'ята — Sky Sports
(4,4 млрд доларів), шоста — Puma (4 млрд доларів), сьома — Under Armour
(3,5 млрд доларів), восьма — UFC (2,4 млрд доларів), дев'ята — YES (1,5 млрд
доларів).
Найнижча капіталізація у бренда Reebok – це єдина
компанія в рейтингу, дохід якої нижче 1 млрд доларів – 800 млн доларів.
Нагадаємо, раніше видання "Коментарі" повідомляло, що компанія
Google і бренд одягу Levi's анонсували випуск нової лінійки одягу з сенсорним
покриттям.
Новини партнерів
Новини