Покоління smart: в "Ельдорадо" розповіли, яку техніку купують українці

Незважаючи на думку, що телевізори відходять у минуле, а смартфони стали невід'ємною частиною життя кожної людини, продажу "Ельдорадо" говорять про зворотне

Нові "розумні" телевізори продаються активніше, ніж смартфони. Про це на прес-ланчі до 20-річчя компанії "Ельдорадо" розповіли представники компанії.

Так, незважаючи на думку, що телевізори відходять у минуле, а смартфони стали невід'ємною частиною життя кожної людини, продажі "Ельдорадо" говорять про зворотне.

"Якщо останні три роки продажі смартфонів зростали, то в цьому році ми спостерігаємо відсутність зростання. В цьому році ми досягли великого успіху в телевізорах... І купують навіть дуже дорогі моделі. Так, є новинка Samsung 8K. Минулого тижня ми продали такий телевізор за 1,3 млн гривень", - розповіла гендиректор компанії Віра Витинська.

Таку тенденцію представники компанії пов'язують з переходом на "Розумні будинки".

"Ми сприймаємо телевізори з позиції того, що було раніше. Але зараз телевізор - це величезний смартфон на стіні. Це частина "Розумного будинку", вхід в цю систему", - зазначає директор департаменту маркетингу "Ельдорадо" Ярослав Гуменюк.

Крім цього, користується популярністю серед українців і велика побутова техніка. Знову-таки, в пріоритеті - більш сучасна, яка дозволяє облаштувати будинок майбутнього.

"Популярні розумні пральні та сушильні машини, плити з вбудованими витяжками, розумні холодильники і пилососи. Українці воліють купувати все більш технологічне, щадне. Навіть незважаючи на чималу вартість цих товарів", - додає Віра Витинська.