Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Як розповів
"Справі" співвласник холдингу "Мегалайн" Дмитро Старовойтов, в
основу програми були покладені дослідження туристичних потоків, як
іноземного сегмента, так і внутрішнього.
Програма передбачає
створення нової туристичної інфраструктури, що відповідає міжнародним
стандартам: мережевих готелів, розважальних центрів, підземних паркінгів, виставкових
центрів, концертних арен.
"Реалізувати це все
можна тільки в комплексі. Якщо в місті є великий виставковий центр, який
за три дні відвідають 100 тисяч людей зі всього світу, має бути і
інфраструктура для їх проживання, харчування. Сам по собі центр просто буде
незатребуваним.
Все разом це дасть
гігантський поштовх соціальній сфері, починаючи від банальних робочих місць і податків
і закінчуючи будівництвом додаткових об'єктів у сфері освіти і
охорони здоров'я, нових маршрутів громадського транспорту", — сказав Д.
Старовойтов.
При цьому зазначив, що
проблеми існуючої інфраструктури, наприклад, транспортної, відштовхують
забезпечених туристів, хоча саме цей сегмент потрібно розвивати, оскільки він дає
найбільшу додану вартість для економіки.
"Такий турист
вимогливий. Він бував за кордоном і бачив, що в більшості прибережних
міст є красива набережна з кафе, ресторанами, готелями, зонами відпочинку,
яхт-клубом. Він приїжджає до Одеси і бачить що?! Трасу здоров'я, де з приходом
темряви як мінімум некомфортно перебувати? Де не можна просто скинути взуття і пройти
по траві, тому що можна наткнутися на бите скло або що гірше?", —
каже Старовойтов.
Крім проблем транспорту
дослідження показали зберігається недолік готелів в місті.
"Згадайте
Євро-2012. Одеса не увійшла до списку приймаючих міст, так як людей, які
б приїхали на матчі, не було б де розмістити! Це ж парадокс: місто
туристичний, а готелів не вистачає.
Дефіцит є і зараз.
Одесі потрібно побудувати велику кількість мережевих готелів класом, починаючи з
трьох зірок і передати під управління міжнародним операторам, який
спеціалізуються на готельному бізнесі десятки років: Hyatt, Radisson, Marriott,
Hilton та інших.
Це гарантовано
створить десятки тисяч нових робочих місць з білими зарплатами і системними
відрахуваннями до міського бюджету. Крім того, це стане мультиплікатором для
міський економіки: готелям потрібні продукти харчування, миючі засоби, ремонт і
так далі", — пояснює він.
На його думку, потрібно Одесі прийняти єдину концепцію розвитку і залучити до цього процесу жителів. При цьому існуючі проекти повинні бути вписані в цю концепцію, щоб не лякати інвесторів заявами про знесення тих чи інших об'єктів.
"Наше місто не має
бути покритим пилом експонатом десь у запасниках провінційного музею. Він
повинен бути живим і сучасним, інвестиційно-привабливим, постійно
розвиватися. І перетворитися з часом у зручний хаб для ідей, культури, науки
з розвиненим транспортним комплексом, дорогами європейського рівня, широкими
пляжами і чистим морем", — резюмував він.
Новини партнерів
Новини