Рубрики
МЕНЮ
Екатерина Белоброва
Американська мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's анонсувала випуск сувенірних свічок з запахом всіх складових рецепта Роял-чізбургера — бургерів, якому виповнюється в цьому році 50 років. Про це повідомляється на сайті компанії.
Як відзначають топ-менеджери McDonald's Роял-чізбургер став основним топом замовлень, завдяки класичному поєднанню смаків, а тому створили колекцію, присвячену коханому бутерброду для його численних фанатів по всьому світу.
"Протягом майже 50 років гамбургер Quarter Pounder (так в Америці називається Роял-чізбургер) був найпопулярнішим серед наших фанів. Любов до нього витає в повітрі наших закладів. Тому ми відкрили фан-клуб Quarter Pounder", — зазначено в повідомленні.
Так, в колекцію сувенірів входять свічки з ароматами булки, смаженої яловичини, цибулі, сиру і томатів. Щоб відчути запах чізбургера, необхідно запалити всі свічки відразу. Вартість набору складе 35 доларів США (близько 850 гривень).
Крім свічок фанати можуть придбати футболки, кухонні прихватки, підвіски на шию, календарі. Поки компанія повідомляє про можливості придбати сувенірні товари виключно в ресторанах США.
Нагадаємо, раніше портал "Коментарі" повідомляв, що McDonald's має намір активно розширюватися в Україні, на що буде інвестовано понад 270 мільйонів доларів США.
Новини партнерів
Новини