Рубрики
МЕНЮ
Сергей Медведев
"Укрзалізниця" не врахувала пропозиції та зауваження бізнесу за Договором приєднання про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом і планує встановити жорсткі часові рамки на користування вагонами, а також штрафи за їх порушення. Про це після зустрічі представників основних компаній-вантажовідправників і "Укрзалізниці" повідомила координатор логістичного комітету Європейської бізнес-асоціації Ярина Скороход, повідомляє "Обозреватель".
На її думку, вже скоро нав'язані монополістом бізнесу умови співробітництва можуть бути затверджені.
"Сама форма Договору приєднання для бізнесу є не зовсім прийнятною. Тому що в такому разі вони повинні погодитися з тією формою, яку пропонує УЗ. Зауважень дуже багато: і по операційній роботі, і за збереження вантажу, збереження рухомого складу, а також за певних операційних моментах, які у кожного підприємства відрізняються. Це головне зауваження. У кожного підприємства є своє конкретне бачення того, якою редакції повинен бути погоджений цей договір. І тому саме така форма Договору приєднання бізнес не влаштовує", — зазначила Скороход.
Особливе занепокоєння, за словами координатора ЄБА, у бізнесу викликають наміри УЗ провести чергове приховане збільшення тарифів на перевезення – у вигляді штрафів за користування вагонами.
"УЗ обіцяла поступово зменшувати час, з якого буде нараховуватися плата, тобто штрафи. Але в врешті-решт вони все-таки прийдуть до якоїсь єдиної тимчасової рамці. За підрахунками бізнесу, витрати вантажовідправників внаслідок цього можуть зрости більш ніж на 3 млрд в рік. Що, звичайно, для бізнесу не є плюсом. Тому що вони рахують свої гроші, закладають у фінансові плани. І ці гроші бізнес міг перенаправити на певні операційні поліпшення, збільшення швидкості роботи – на те, до чого, власне, і закликає УЗ. А не просто платити штрафи за те, що вони технологічно насправді не зможуть вивантажувати вантажі в такі стислі терміни", — переконана Скороход.
За її словами, представники бізнесу зібрали всі свої зауваження і за редакцією договору, та з плати за вагони в єдиний документ. Однак невідомо, чи будуть ці зауваження враховані, адже більше зустрічей з бізнесом з цього питання в УЗ не планують.
"Пропозиція номер один – повернутися до практики, коли клієнти могли обговорювати свої зауваження по УЗ. Оскільки компанія займає монопольне становище в дуже багатьох сегментах, вона повинна враховувати безпосередньо інтереси компаній – клієнтів, які ведуть з ними операційну роботу. Ми сподіваємося на відповідь УЗ на наш консолідований документ із застереженнями, на те, що хоча б частково ці зауваження будуть включені у фінальний документ. Тому що всі свідчить про те, що вже на наступного тижня це питання буде винесено на правління УЗ. І, швидше за все, це рішення буде затверджено", — зазначила Скороход.
Новини партнерів
Новини