Головна Новини Бізнес економіка На видобувних підприємствах паніка через пропозицію підвищити ренту, - фіндиректор "Метінвесту"
commentss НОВИНИ Всі новини

На видобувних підприємствах паніка через пропозицію підвищити ренту, - фіндиректор "Метінвесту"

Нардепи пропонують змінити підхід до формування бази оподаткування при підрахунку рентних платежів на видобуток залізної руди

9 жовтня 2019, 10:56 comments1616
Поділіться публікацією:
На видобувних підприємствах паніка через пропозицію підвищити ренту, - фіндиректор "Метінвесту"

Плани парламенту підвищити ренту на видобуток залізної руди посіяли паніку на підприємствах гірничодобувного сегмента, а також ця ситуація змусила переглянути інвестиційні плани компаній. Про це розповів фінансовий директор групи "Метинвсет" Юлія Даньков.

Вона зазначила, що пропонується змінити підхід до формування бази оподаткування при підрахунку рентних платежів на видобуток залізної руди. Учасники ринку вважають, що це може призвести до зростання рентних платежів в 4-5 разів.

"На жаль, вже на підприємствах паніка, вже стоп по інвестиціям. Не хочеться перетворювати експертний комітет у пропагандистський майданчик, але це все-таки реально. Будь-які рішення приймаються виходячи з економічної доцільності: не буде вигідно за витратами добувати руду, її будуть купувати у Бразилії та в Австралії. От і все", — сказала Даньков.

Крім того, вона підкреслила, що підприємства "Метінвесту" дотримуються рекомендованого МВФ паритету розподілу прибутку видобувних компаній, згідно з яким власник надр отримує 40% прибутку, а компанія, яка надалі інвестує в розвиток своєї діяльність — 60%.

"З перерахованих платежів, а рента та податок на прибуток, ми його навіть перевиконуємо. Відповідно, чому робиться висновок про надприбутковості підприємства, мені незрозуміло", — сказала вона.

Депутати комітету мають намір використовувати формульний підхід для визначення ренти. Він хоче, щоб розмір був встановлений на рівні 8% від вартості тонни ЗРС за індексом Platts у Північному порту Китаю.

Крім того, нардепи при цьому відзначають, що така формула не враховує витрати бізнесу на транспортування сировини по залізниці і порти Китаю, що, за оцінками бізнесу, становлять до 30% від вартості продукції.

 



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!