Китайські компанії хочуть поставляти в Україну застарілі залізничні колеса
Китайські компанії з виробництва застарілих литих коліс для залізничного транспорту хочуть отримати сертифікати на свою продукцію в Україні для подальшого її продажу тут
Почати поставки литих залізничних коліс з Китаю в Україну можна лише після отримання сертифікату державного стандарту (ДСТ), якого в Україні немає, пише "БизнесЦензор".
Журналісти звертають увагу, що характеристики литих коліс поступаються цільнокатаним. Крім того, литі колеса часто стають причиною аварій на залізниці, а технологія їх виробництва морально застаріла.
Варто відзначити, що в січні 2019 року тодішній голова Комітету Верховної Ради з промислової політики Віктор Галасюк у своєму Facebook повідомив про переговори "Укрзалізниці" з американською компанією Amsted Rail про постачання з Китаю литих коліс.
За словами екснардепа, за останні роки Китай налагодив виробництво цільнокатаних коліс під потреби внутрішнього ринку і для виробників литих коліс доводиться шукати ринок збуту.
У березні 2019 року російське видання "КоммерсантЪ" писало, що компанія Xinyang Amsted Tonghe Wheel Co., яка є спільним підприємством з американської Amsted Rail, китайсько-американської DACC, а також китайськими Zhejiang Zhenghe і CNR, направила звернення до Міністерства транспорту Росії з пропозицією виробляти литі колеса для російських залізниць. Однак у Мінтрансі РФ відмовилися від пропозиції, пославшись на небезпечність використання цього виду коліс.