Рубрики
МЕНЮ
Vitalii Rozkariaka
"Укрзалізниця" за минулий період 2019 року продала більше 25
мільйонів залізничних квитків через онлайн-сервіси. Про це повідомив глава
компанії Євген Кравцов, передає видання "Інтерфакс-Україна".
"З моменту початку роботи онлайн-продажу квитків у 2009 році
було продано майже 117 мільйонів квитків. Щорічно ми фіксуємо зростання
популярності даної послуги. У цьому році близько 60% від кількості наших клієнтів
придбали квитки через Інтернет, в 2018 році – 50%, у 2017 році – 41%", —
відзначають в прес-службі.
У компанії відзначили, що на сьогоднішній день в Інтернеті
можна придбати квитки на усі поїзди внутрішнього сполучення і ті, які
курсують до Польщі, Мінська, Вільнюса і Риги.
Нагадаємо, раніше видання "Коментарі" повідомляло, щоб
запобігти розкрадання палива, "Укрзалізниця" почала заправляти
локомотиви в депо з допомогою паливозаправників. Про це на своїй сторінці в
"Фейсбуці" написав голова правління "УЗ" Євген
Кравцов.
Новини партнерів
Новини