Рубрики
МЕНЮ
Мария Чиренко
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення нагадав, що 16 січня 2020 року набирає чинності норма закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної", яка передбачає розміщення реклами винятково українською мовою, передає прес-служба регулятора.
"Ця стаття регламентує використання державної мови у сфері реклами. Із зазначеної дати вся реклама на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях має бути виконана лише українською мовою", — йдеться в повідомленні.
Відзначається, що телерадіоорганізації зарубіжного мовлення, а також телерадіоорганізації, що віщають на офіційних мовах Євросоюзу, поряд з державною мовою можуть розміщувати рекламу на офіційні мови країн-членів ЄС. Це ж стосується і друкованих ЗМІ.
Також були внесені зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення. Тепер порушення даної норми закону карається попередженням або штрафом.
Як повідомляв сайт "Коментарі", Кабінет міністрів дозволив позбутися "скоромовок" в рекламі.
Новини партнерів
Новини