Українські ЗМІ стали збитковими через карантин
Через карантин в Україні деякі регіональні ЗМІ змушені відправляти працівників у відпустку за свій рахунок
Засоби масової інформації в Україні через карантин втратили практично всіх рекламодавців. Про це заявили 82% редакторів, більшість яких очолюють приватні регіональні ЗМІ, свідчать дані Національного союзу журналістів України (НСЖУ).
Виданням доводиться відмовлятися від реалізації нових проектів – про це заявили 52% опитаних, у той же час 44% респондентів відповіли, що змушені скорочувати обсяги виробництва. Ще 9% ЗМІ змушені були повністю зупинити роботу на час карантину.
Крім того, 20% опитаних ЗМІ зменшили зарплати для своїх співробітників, ще 15% – відправили в не оплачувані відпустки, а 6% - і зовсім змушені були скоротити штат. Про виникнення заборгованості за оренду або комунальні платежі в березні повідомили близько 21% ЗМІ.
В умовах карантину близько 71% українських журналістів частково перейшли на віддалену роботу, 23% – повністю працюють з дому і лише у 6% ЗМІ колектив продовжує працювати в тому ж режимі, що і до карантину.
Для того, щоб убезпечити своїх співробітників, які вимушені залишитися працювати в офісі, було прийнято рішення обмежити доступ до редакції для сторонніх, скасовуються відрядження, а також відкладається відвідування масових заходів.
Варто зазначити, що опитування проводилося з 27 березня по 6 квітня серед редакторів 66 медіа (переважно регіональних), з яких 80% – друковані ЗМІ, 15% – ТРК, 5% – онлайн-медіа.
Раніше "Коментарі" писали, що 22% журналістів зіткнулися з фінансовими труднощами через карантин.