Рубрики
МЕНЮ
Комментарии
"Незважаючи на те, що вже відбулося оновлення влади, розбирання і перетягування ковдри за сфери впливу тривають між різними кланами, які її представляють. Мета одна — осідлати схеми і потоки", — зазначив політичний експерт Володимир Воля.
За його словами, пасажири нарікають на якість обслуговування у новому терміналі F в порівнянні з терміналом D. Зокрема, у новому терміналі немає об'єктів громадського харчування та магазинів дьюті-фрі.
"Пасажири в терміналі F не мають можливості отримувати нормальний сервіс лише з причини затяжного конфлікту між Фондом держмайна та Міністерством інфраструктури. Відомства зійшлися у битві за вплив і розстановку своїх протеже на оренду площ у цьому терміналі", — пояснив Воля.
Так, колишній нардеп від "Народного фронту" Андрій Іванчук, за словами експерта, активно захоплював торгові площі "Борисполя" за допомогою зв'язків у ФДМ і Мінінфраструктури. Це стало можливим завдяки тендерам, умови яких нібито виписувалися спеціально під фірми Іванчука. Після конкурсів з компаніями продовжувалися договори оренди на 10 років.
Більш того, як стверджує Воля, у цій схемі також бере участь новопризначений міністр інфраструктури Олег Ющенко, який вніс у декларацію 5 га землі в районі аеропорту.
Експерт зазначив, що чиновники вже кілька місяців ведуть активну переписку, але питання про проведення відкритого конкурсу на оренду торгових площ поки не вирішене.
"Фактично повторюється минулорічна історія з орендою площ в терміналі D цього ж аеропорту, коли з листопада 2018 року й донині, не визначені орендарі на частину площ в результаті домовленостей Фонду держмайна та Мінінфраструктури", — констатував політолог.
Воля, посилаючись на експертну оцінку, додав, що недоотримана орендна плата за рік склала близько 63 млн грн, з яких 44,1 млн грн отримав би держбюджет, а 18,9 млн – аеропорт.
Новини партнерів
Новини