Головна Новини Бізнес інфраструктура Юрій Голік про проект Велике Будівництво: Дорога не повинна бути наче «клаптева ковдра»
commentss НОВИНИ Всі новини

Юрій Голік про проект Велике Будівництво: Дорога не повинна бути наче «клаптева ковдра»

Юрій Голік розповів про новий підхід до технології будівництва та ремонту доріг в Україні в рамках Національного проекту "Велике Будівництво"

25 березня 2020, 11:15 comments2197
Поділіться публікацією:
Юрій Голік про проект Велике Будівництво: Дорога не повинна бути наче «клаптева ковдра»

У дорожньому будівництві України кардинально змінилися вимоги до якості виконання дорожніх робіт. Про це в інтерв'ю Obozrevatel повідомив координатор Національного проєкту "Велике Будівництво" Юрій Голик.

За словами Голика, Укравтодор в нинішньому його вигляді докорінно змінив підхід до технології будівництва та ремонту доріг. На базі Агентства автомобільних доріг працює дослідницький інститут, який вивчає усі технологічні новинки і випробовує їх, після чого підрядники, які безпосередньо виконують ремонт і будівництво, застосовують ці технології безпосередньо на об'єктах.

"В рамках структури Укравтодору є окремий дослідний інститут, який постійно в режимі реального часу стежить за всіма новими технологіями, новими матеріалами, випробовує їх і дає рекомендації до застосування. Крім того, покращилася якість виконуваних робіт і зросла якість контролю за цими роботами, що також дуже важливо", — сказав Голик виданню.

Крім застосування нових технологій і матеріалів, за словами координатора "Великого Будівництва", змінилася також логіка самого дорожнього будівництва. Якщо раніше дороги будувалися окремими ділянками, на яких працювали різні підрядники, орієнтуючись на різні норми, і при цьому роботи виконувалися в різний час, то тепер дороги будуються одночасно і з дотриманням одних і тих самих норм.

"З точки зору прикладу "як було — як стало" я б хотів нагадати про трасу Запоріжжя-Маріуполь. Сімдесят кілометрів цієї траси ремонтували три роки. Вона була розбита на окремі шматочки, і окремий підрядник працював на окремому шматочку. А потім це все нагадувало клаптеву ковдру. У дороги є свій гарантійний термін, і вона має властивість руйнуватися. Тому будувати треба одночасно", — пояснює Голик.

Саме така ідеологія зараз застосовується на об'єктах Національного проєкту "Велике Будівництво", який ініціював Президент Володимир Зеленський. Всього в рамках "Великого Будівництва" планується у 2020 році побудувати і відремонтувати 6500 км доріг міжнародного, національного та місцевого значення. Також проект передбачає будівництво, ремонт і реконструкцію сотень об'єктів соціальної інфраструктури.

Хід робіт на усіх об'єктах "Великого Будівництва" докладно висвітлюється у популярних соцмережах, посиланнями на які нещодавно поділився координатор проекту Юрій Голик.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!