Рубрики
МЕНЮ
Наталья Шевченко
Отримавши карт-бланш в Офісі Президента України в липні цього року, керівник програми "Регіональний розвиток" Українського інституту майбутнього, радник колишнього голови Дніпропетровської облдержадміністрації Юрій Голик і його команда за два місяці практично поклали 130 км новенької дороги.
Ремонт траси від Запоріжжя до Маріуполя, тривавалість якої складає 200 кілометрів почали ремонтувати 3 роки тому, хаотично укладаючи латки різної довжини руками різних компаній.
За 3 роки було укладено лише 70 км лоскутов. Юрій Голік за два місяці вже практично поклалв 130 км новенької дороги.
"70 кілометрів і три роки. 130 кілометрів і три місяці. Різниця в підходах", — написав він у своєму блозі.
Чиновник оприлюднив фото, як проводився ремонт дорогі до того, як нова команда почала продовжувати розпочате старим урядом.
“Почавши ремонт траси в 2016-му році, її розбили на безліч
ділянок. Кожен рік ремонтувалися
якісь з них. Інші ж або руйнувалися і приходили в непридатність, або вже
були такими. До шостого року, коли ремонтувалися б останні цієї ділянки
траси, на перших її відремонтованих вже закінчилася б гарантія. Вся траса
у результаті повинна бути як клаптева ковдра", -зазначив він.
За його словами, крім того, що траса була роздроблена на окремі
ділянки вони ще були довірені різним компаніям, у кожній з яких було своє технічне завдання, тобто використовувалися різні матеріали, технології, різні
підрядники.
Компанії на протязі багатьох років змушені були утримувати
виробничі потужності, техніку і людей поблизу від дороги.
Голік вважає, що більш логічним було б, якщо б компанії, які виконують ремонт йшли назустріч один одному, ця схема зробила би роботу
максимально ефективною і в рази скоротила б підсумкові витрати на ремонт.
Крім чисто технічної роз'єднаності траса виявилася також
залученою і юридичні війни. "Частина торгів була заблокована в АМКУ.
Роботи на одній з ділянок траси були заблоковані рішенням суду", — пише
Юрій Голік.
У липні цього року ситуація зрушила з мертвої точки і
події почали розвиватися з блискавичною швидкістю.
19 липня на нараді в Офісі Президента було прийнято рішення
зробити цю трасу всю максимум до середини жовтня, а роботи вже 25 липня
стартували.
Також були розблоковані ділянки з юридичними проблемами.
На добудову траси були знайдені додатково 2 млрд грн., які раніше
лежали мертвим вантажем і не використовувалися.
Новини партнерів
Новини