Рубрики
МЕНЮ
Мария Чиренко
"Ми були ініціаторами перед прем'єром прийняття цієї постанови через надзвичайну ситуацію – перехід ТЕС з вугілля на газ. Це необхідно, щоб область залишилася з електроенергією, щоб не було віялових відключень, тому що у випадку її зупинки у нас більш ніж 50% — дефіцит потужності", — пояснив директор департаменту.
Сурай зазначив, що надзвичайна ситуація виникла через неможливість постачати вугілля залізницею, оскільки Росія заблокувала постачання вугілля. І для відновлення постачань на Луганську ТЕС необхідно було будувати нову залізницю.
"Питання будівництва залізниці пов'язано з поставками вугілля. Сьогодні єдиний шлях – через РФ, з боку Ростовської області. Це питання логістики, про яке ще в 2015 році говорили, з'єднати дві залізничні гілки – одна з Станиці Луганської в бік РФ, другий – Попасна-Куп'янськ, між ними немає повідомлення, вони роз'єднані, це стратегічне питання, дорогу треба будувати", — сказав чиновник.
За словами Сурая, без зниження ціни газу для Луганської ТЕС в області були б проблеми з енергопостачанням.
"В кінці серпня у ТЕС є платежі НАК "Нафтогаз України", а той обсяг фінансових коштів, які вона заробляє при продажу електроенергії за максимальним тарифом, його недостатньо, не було б балансу в платежах, через що "Нафтогаз" позбавляв би номінацій, просто перекрили газ, і область б знеструмили", — додав директор департаменту.
Відзначимо, 14 серпня Кабінет міністрів на своєму засіданні ухвалив рішення про зниження ціни на газ для Луганської ТЕС через надзвичайну ситуацію.
Новини партнерів
Новини