Рубрики
МЕНЮ
Мария Чиренко
Експерти підрахували приблизну вартість реклами, яку б могли розмістити ключові гравці української політики в своєму акаунті в Instagram, повідомляють "Букви".
Так, абсолютним чемпіоном по підписникам серед політиків є Instagram-аккаунт президента Володимира Зеленського — 7,7 млн. З моменту його заяви про похід в політику кількість фолловерів збільшилася в 4 рази. Більшість його підписників — українки у віці 25-34 роки. Більшість прихильників глави держави (75%) говорить російською, 16% — на українською. Серед основних інтересів підписників подорожі, мода і краса, "how to".
При цьому статистичний ресурс HypeAuditor вказав "досягнення" Зеленського в Instagram:
Однак вартість реклами встановити не вдалося, оскільки їх оцінюють для впливових людей до 1 млн передплатників, так як ціна постів залежить не тільки від якості аудиторії.
У Instagram-аккаунта музиканта і лідера партії "Голос" Святослава Вакарчука набагато скромніший результат — 71,3 тисячі фолловерів. Абсолютна більшість аудиторії — україномовні українки тієї ж вікової групи, що і у президента. Вони активно цікавляться туризмом, фотографією, красою і модою. Зростання аккаунта Вакарчука органічне і рівномірне. На відміну від Зеленського, він не відписуватися різко від людей (гарант різко почав відписуватися в період з 12 травня по 5 червня), хоча підписаний він всього на 13 акаунтів. Рекламний пост на його сторінці обійшовся б у 225$.
Колишній президент Петро Порошенко може похвалитися аудиторією 291 тис. підписників. Наповнення аккаунта залишає бажати кращого: європейські цінності упереміш з іконами та стікерами для Telegram. З 1 січня поточного року аккаунт "виріс" майже в 2 рази. Найбільша вікова група серед аудиторії Порошенка — 25-34 роки з креном в старші групи. При цьому процентне співвідношення української та російської мови спілкування приблизно однакове — 44% та 41% відповідно. Інтереси аудиторії не особливо відрізняються від вищезазначених акаунтів — краса, подорожі, фотографії.
І якщо б екс-президент захотів заробити в своєму Instagram, то він сміливо міг би просити близько $600 за пост.
Instagram колишнього прем'єр-міністра і лідера партії "Батьківщина" Юлію Тимошенко HypeAuditor взагалі відніс до категорії моди і спорту. Її оцінка — 87 зі 100. Політик може похвалитися 145 тис. підписників. Її фоловери ближче до вікової групи Порошенка і до мовної — Зеленського. Ключові інтереси підписників також ідентичні з прихильниками чинного президента. Але на рекламі вона б змогла заробити менше всіх перерахованих вище — всього $150-200 за пост.
Новини партнерів
Новини