Рубрики
МЕНЮ
Комментарии
Міністр охорони здоров'я Ілля Ємець, міністр фінансів Ігор Уманський, міністр інфраструктури Владислав Криклій можуть найближчим часом залишити свої посади в Кабінеті міністрів Дениса Шмигаля. Про це пише Апостроф з посиланням на свої джерела.
Видання нагадало, що Ілля Ємець нібито повинен написати заяву на звільнення за власним бажанням, при цьому на його місце вже нібито узгоджений екс-глава Одеської обладміністрації Максим Степанов. Основною причиною відставки міністра журналісти називають "занадто швидкі темпи повернення тіньових схем закупівель ліків", за що відповідальність повинен понести голова МОЗ.
"Крім того, йому також планували дорікнути мляву невиразну роботу з підготовки країни до піку епідемії коронавіруса", — зазначають журналісти.
Однією з версій причин майбутньої відставки Ігоря Уманського може виявитися скорочення витрат на "велике будівництво", яке заплановано у змінах до бюджету на 2020 рік. Крім того, Уманський може поплатитися кріслом за бажання відновити на дорожньому будівництві старі схеми, пише видання. Зокрема, за даними "Апострофа", в 2014-2015 році саме Уманський, який займав тоді посаду першого заступника міністра фінансів нібито разом з першим заступником голови "Укравтодору" Євгеном Барахом нібито організував схему збору певної частини виділених з бюджету грошей на дорожнє будівництво. Від Мінфіну в ній, за даними ЗМІ, також був задіяний Олег Мельник, який потім був "переведений" в "Укравтодор" директором департаменту фінансів. Мельника Уманський в березні 2020 року призначив своїм заступником.
Сьогодні шляховики стверджують, що вже почали отримувати натяки про необхідність знову сплачувати "податок" за право працювати в галузі і отримувати гроші за вже зроблені роботи.
Що стосується міністра інфраструктури Криклія, серед претензій до нього — небажання або нездатність подолати корупцію в "Укртрансбезпеці", розростання схем тіньової оренди в морських портах, побори з моряків, які нібито стягує Адміністрація морського і річкового транспорту, відсутність будь-яких істотних зрушень у питанні реформування "Укрзалізниці".
В останні кілька днів Криклій став ще й фігурантом кількох скандалів. По-перше, журналісти вказали на існування так званого "тіньового офісу" Міністерства інфраструктури на Рильському провулку, з якого, як передбачається, відбувається управління всіма тіньовими потоками в галузі. Керує офісом, за даними ЗМІ, юрист Павло Шевченко, близький соратник Криклія.
По-друге, народний депутат Олександр Дубинський оприлюднив повістку про виклик Криклія на допит у скандальній справі про незаконну сертифікації іномарок. Згідно з фабулою справи, імпортери, будучи в можливій змові зі співробітниками Сервісних центрів МВС (Криклій очолював Головний СЦ до призначення в міністерство) організували незаконну сертифікацію і реєстрацію декількох тисяч мексиканських Volkswagen Golf після "дизельгейта" в США. Партнером у цій схемі у Криклія, за словами Дубинського, був все той же Павло Шевченко.
За інформацією з оточення міністра, уникнути відставки він збирається завдяки близьким зв'язкам з головою фракції "Слуга народу" в парламенті Давидом Арахамією.
Новини партнерів
Новини