ЗМІ озвучили імена головних претендентів на крісло міністра інфраструктури

За даними журналістів, найбільші шанси на пост міністра інфраструктури сьогодні має депутат від партії "Слуга народу" Владислав Криклій

На посаду нового міністра інфраструктури України можуть претендувати шість кандидатів - Владислав Криклій, Юрій Лавренюк, Володимир Шульмейстер, Сергій Пинькас, Ігор Смілянський і Євген Кравцов. Таку інформацію опублікувало видання "ДелоУА" в матеріалі "Хто стане новим міністром інфраструктури? ТОП-6 ймовірних кандидатур".

Найбільш вірогідним претендентом на крісло міністра журналісти вважають Владислава Криклія - №12 у списку партії "Слуга народу". Зазначається, що до участі в парламентських виборах він кілька років займався реформою сервісних центрів МВС, в рамках якої відповідав за розвиток сфери електронних послуг.

На другому місці в рейтингу видання – заступник чинного міністра Омеляна Юрій Лавренюк. Повідомляється, що на всіх нарадах в Офісі президента України Міністерство інфраструктури на даний момент претставляє саме Лавренюк.

Третій ймовірний кандидат – Володимир Шульмейстер, який раніше обіймав посаду першого заступника міністра інфраструктури Пивоварського. При цьому автори матеріалу, грунтуючись на словах власних джерел в ОПУ, підкреслюють, що відносини Шульмейстера з командою президента дещо охололи.

Ще один можливий претендент, за інформацією "ДелоУА", - гендиректор транспортної компанії ORUM, колишній заступник голови "Укроборонпрому" Сергій Пинькас. Відзначається, що він проявляє підвищену публічну активність напередодні першого засідання Верховної Ради.

Серед потенційних міністрів інфраструктури звучать імена Євгена Кравцова – глави "Укрзалізниці" та Ігоря Смілянського – Гендиректора "Укрпошти". До досягнень останнього відносять підвищення ефективності роботи поштового оператора і роботу над покращенням сервісу. Але в той же час видання констатує досить стримані оцінки експертами результатів "Укрпошти".

До основних заслуг Кравцова відносять боротьбу з корупцією навколо найбільшого державного монополіста в частині дерегуляції вагонної складової (у т. ч. ініційоване Кравцовим скасування 209 постанови, яке могла принести УЗ додаткові 5 млрд. грн. в рік), придбання трьох десятків локомотивів GE та істотне поліпшення фінансових результатів залізниці в останні роки (в т. ч. за рахунок підвищення тарифів і залучення бондів на суму 500 млн. грн.).

Як раніше повідомляли ЗМІ Євген Кравцов заявив про те, що УЗ планує залучити приватний капітал для розвитку вокзалів.

Крім того, Владислав Криклій заявив, що уряд планує приділити увагу розвитку малої авіації.