Рубрики
МЕНЮ
Наталья Шевченко
Міністерство соціальної політики України оприлюднило покрокову інструкцію щодо оформлення субсидії онлайн.
Щоб
оформити субсидії через мережу Інтернет необхідно зайти на сайт Мінсоцполітики в рубрику
"Е-Сервіси", вибрати "Субсидії", після чого система
автоматично переводить на сайт субсидій, де потрібно заповнити форму, а саме вибрати
1 з трьох способів реєстрації.
На стартовій сторінці системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, заявнику пропонується вибрати один з варіантів реєстрації/входу.
У разі обрання "або реєстрація
вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом" і "реєстрація
або вхід ідентифікації BankID", надання та підписання документів
відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування
управління соціального захисту.
У разі обрання "реєстрація або вхід за адресою електронної пошти" зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті прийде ПДФ-версія документа, яку потрібно буде роздрукувати, підписати та принести в орган соціального захисту).
Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до
заповнення електронних форм:
- Заяви про призначення та надання у грошовій формі
за (вказується відділення банку),
- Декларації про доходи та витратах осіб, які звернулися за
призначенням житлової субсидії
Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно
перевірити та підтвердити правильність внесених даних і подати документ.
В результаті на електронну адресу надійде повідомлення:
1) ваша електронна заяву на призначення житлової
субсидії була успішно зареєстрована. Його номер — 1111111111111. На всякий
випадок його потрібно зберегти.
2) Розглядати заяву буде саме той орган соціального
захисту населення, який вказаний при заповненні електронної форми.
3) У разі, якщо заявник не використав електронної
цифрового підпису, доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту
населення, щоб власноручно підписати документи.
4) найближчим часом співробітники зв'яжуться з заявником, щоб
погодити дату і час візиту.
5) До цього листа також додаються копії поданих заявників документів.
Як повідомляло видання "Коментарі", у Міністерстві соціальної політики заявили про
те, що інспектори зможуть перевіряти умови життя субсидиантов.
Новини партнерів
Новини