ДАБІ може позбутися частини повноважень, - радник прем'єр-міністра Юрій Голик

Радник прем'єра Юрій Голик розповів про проблеми в будівництві доріг

Ранній старт великого дорожнього будівництва гальмують окремі структури, які не видають дозвільні документи. Зокрема, Державна архітектурно-будівельна інспекція (ДАБІ), за словами радника прем'єр-міністра Юрія Голика, вже кілька місяців затримує дозвіл на початок робіт на одній з найбільш пріоритетних трас 2020 року Дніпро - Решетилівка. Про це у Фейсбуці пише радник прем'єра.

"Це вже шоста чи сьома відмова ДАБІ по цій ділянці траси. Коми в документах вже мінялися. Уточнюючі документи надавалися. Зміни в один з нормативних документів Мінрегіону були внесені, щоб прибрати застарілі підходи. Але ні. ДАБІ наполегливо продовжує гнути свою лінію", - повідомляє подробиці Голик.


Тим часом, траса Дніпро - Решетилівка, про яку йде мова, буквально за день до поста Голика була названа прем'єр-міністром Олексієм Гончаруком "пріоритетом №1" на 2020 рік.

Під час презентації програми уряду і Укравтодору на 2020 рік прем'єр сказав: "Я звертаюся до всіх органів влади. З 1 березня, в залежності від погодних умов, ми починаємо безпрецедентний ремонт доріг по всій країні. І ми повинні бути готові до максимально раннього початку сезону. З боку органів державної влади всі процедури, всі папери і проекти потрібно оформити і завершити до цього моменту, щоб завантажити всі потужності бізнесу. Ми знаємо, що є окремі дурниці, наприклад, часто хтось оскаржує результати тендерів в Антимонопольному комітеті. Я прошу Комітет бути чесним і проявити твердість. Я знаю, що ДАБІ морочить голову - є багато нарікань на роботу цього органу. Але ми зараз перезавантажуємо його менеджмент. Я впевнений, що проблем не буде. А якщо будуть, то кажіть нам - ми готові приймати жорсткі кадрові рішення, тому що у нас є один важливий і дуже обмежений ресурс - час".

Як стверджує Голик, для мінімізації перешкод з боку ДАБІ її вплив на хід дорожніх робіт планується кардинально зменшити.

"У Верховній Раді вже зареєстрований Законопроект, який зведе суть подібних процедур до банального повідомлення ДАБІ, а не отримання у неї дозволу. Раніше, для однієї з галузей так вже було зроблено - ефект вражаючий", - пише Голик.

Нагадаємо, 27 січня Укравтодор і уряд представили програму дорожнього будівництва на 2020 рік, якою передбачено капітально відремонтувати понад 6 500 км доріг різних категорій.