Журналісти дізналися, як міністр Криклій та фігуранти скандальних розслідувань створили тіньовий штаб
У журналістському розслідуванні повідомляється, що міністр інфраструктури Владислав Криклій нібито створив тіньовий штаб в сфері транспорту для лобіювання інтересів окремих компаній
При міністрі інфраструктури Владиславі Криклію діє тіньовий штаб, який заробляє на схемах в транспортній галузі та лобіює інтереси окремих компаній. Про це йдеться в журналістському розслідуванні, опублікованому на сайті "Апостроф".
Однією з ініціатив групи Криклія став законопроект "Про внутрішній водний транспорт", прийнятий в першому читанні Верховною Радою. Цей проект вже отримав масу негативних відгуків. Зокрема, глава найбільшого українського агрохолдингу "Нібулон" Олексій Вадатурський попереджає, що закон в такій редакції знищить річки через дозвіл скидати на ходу стічні води, узаконить розкрадання надр через право вільно проводити днопоглиблювальні роботи і продавати видобутий пісок, а також узаконює схеми контрабанди пального іноземним флотом.
Авторами законопроекту виявилися депутати фракції "Слуга народу", що стали фігурантами низки скандальних відео. Микола Тищенко недавно був викритий журналістами в тому, що його ресторан "Велюр" відкрито працює, незважаючи на карантин.
Інший автор законопроекту, голова комітету з питань транспорту та інфраструктури Юрій Кісєль в минулому році прославився завдяки "Криворіжгейту". Відеозапис зафіксував, як він разом з іншими депутатами "Слуги народу" в Кривому Розі проводить неформальну "співбесіду" з майбутнім начальником поліції, обговорюючи азартні ігри, збут металобрухту, покупку телеканалу і схеми на "Криворіжсталі".
Саме Кісєля і Криклія журналісти називають ідеологами неформального транспортного картелю. "Два "дона" транспортного картелю в міцній зв'язці успішно розкрадають транспортну галузь, розставивши на посади потрібних людей, які слухняно виконують роль гвинтиків корупційного механізму", - пише "Апостроф".
Журналісти нагадують, як депутат Олександр Дубинський звинуватив міністра інфраструктури в створенні корупційних схем в транспортній галузі. Криклій призначив своїм радником Андрія Батищева, який, за словами депутата, під час керівництва Укравтодором начебто брав 12,5% "відкату" з кожного контракту.
Серед інших членів "велюрового картелю" журналісти називають фігуранта "плівок Єрмака" і колишнього колегу Криклія в МВС Павла Шевченка: "Саме Шевченко курирує корупційні схеми в скандальній "Укртрансбезпеці", яка видає ліцензії на міжнародні перевезення, займаєтьсяАдміністрацією морських портів України, яку на сьогоднішній день очолює" потрібний" в.о., зберігаючи всі тіньові потоки". На "плівках" Шевченка згадують в епізоді з покупкою за 1 млн доларів посади глави Адміністрації морських портів України.
Журналісти зазначають, що Криклій розставив на ключові посади в міністерстві своїх людей. "Новим учасником "транспортного картелю", а точніше підручним головних дійових осіб став ще один криворізький "цінний кадр" з непростою долею - Олексій Осман, якого називають людиною Юрія Кісєля. Нещодавно він отримав важливу і, безумовно, "хлібну" посаду директора філії УЗ "Центр управління промисловістю", - повідомляє ЗМІ.
Як і Кісєль, він виходець із Кривого Рогу. Компанію "Дніпротрубпласт", якою він володіє, підозрюють в незаконному відмиванні коштів, йдеться в матеріалі.
"Швидше за все, що саме такі цінні кадри подобаються Кісєлю і Криклію. І їм обов'язково знайдеться робота в рамках картелю", - резюмує "Апостроф".
Як повідомлялося, Криклій розповів, як буде працювати громадський транспорт після 22 травня.