Головна Новини Політика Скандали.Політика Журналісти дізналися, як міністр Криклій та фігуранти скандальних розслідувань створили тіньовий штаб
commentss НОВИНИ Всі новини

Журналісти дізналися, як міністр Криклій та фігуранти скандальних розслідувань створили тіньовий штаб

У журналістському розслідуванні повідомляється, що міністр інфраструктури Владислав Криклій нібито створив тіньовий штаб в сфері транспорту для лобіювання інтересів окремих компаній

12 травня 2020, 11:45 comments5685
Поділіться публікацією:
Журналісти дізналися, як міністр Криклій та фігуранти скандальних розслідувань створили тіньовий штаб

При міністрі інфраструктури Владиславі Криклію діє тіньовий штаб, який заробляє на схемах в транспортній галузі та лобіює інтереси окремих компаній. Про це йдеться в журналістському розслідуванні, опублікованому на сайті "Апостроф".

Однією з ініціатив групи Криклія став законопроект "Про внутрішній водний транспорт", прийнятий в першому читанні Верховною Радою. Цей проект вже отримав масу негативних відгуків. Зокрема, глава найбільшого українського агрохолдингу "Нібулон" Олексій Вадатурський попереджає, що закон в такій редакції знищить річки через дозвіл скидати на ходу стічні води, узаконить розкрадання надр через право вільно проводити днопоглиблювальні роботи і продавати видобутий пісок, а також узаконює схеми контрабанди пального іноземним флотом.

Авторами законопроекту виявилися депутати фракції "Слуга народу", що стали фігурантами низки скандальних відео. Микола Тищенко недавно був викритий журналістами в тому, що його ресторан "Велюр" відкрито працює, незважаючи на карантин.

Інший автор законопроекту, голова комітету з питань транспорту та інфраструктури Юрій Кісєль в минулому році прославився завдяки "Криворіжгейту". Відеозапис зафіксував, як він разом з іншими депутатами "Слуги народу" в Кривому Розі проводить неформальну "співбесіду" з майбутнім начальником поліції, обговорюючи азартні ігри, збут металобрухту, покупку телеканалу і схеми на "Криворіжсталі".

Саме Кісєля і Криклія журналісти називають ідеологами неформального транспортного картелю. "Два "дона" транспортного картелю в міцній зв'язці успішно розкрадають транспортну галузь, розставивши на посади потрібних людей, які слухняно виконують роль гвинтиків корупційного механізму", — пише "Апостроф".

Журналісти нагадують, як депутат Олександр Дубинський звинуватив міністра інфраструктури в створенні корупційних схем в транспортній галузі. Криклій призначив своїм радником Андрія Батищева, який, за словами депутата, під час керівництва Укравтодором начебто брав 12,5% "відкату" з кожного контракту.

Серед інших членів "велюрового картелю" журналісти називають фігуранта "плівок Єрмака" і колишнього колегу Криклія в МВС Павла Шевченка: "Саме Шевченко курирує корупційні схеми в скандальній "Укртрансбезпеці", яка видає ліцензії на міжнародні перевезення, займаєтьсяАдміністрацією морських портів України, яку на сьогоднішній день очолює" потрібний" в.о., зберігаючи всі тіньові потоки". На "плівках" Шевченка згадують в епізоді з покупкою за 1 млн доларів посади глави Адміністрації морських портів України.

Журналісти зазначають, що Криклій розставив на ключові посади в міністерстві своїх людей. "Новим учасником "транспортного картелю", а точніше підручним головних дійових осіб став ще один криворізький "цінний кадр" з непростою долею — Олексій Осман, якого називають людиною Юрія Кісєля. Нещодавно він отримав важливу і, безумовно, "хлібну" посаду директора філії УЗ "Центр управління промисловістю", — повідомляє ЗМІ.

Як і Кісєль, він виходець із Кривого Рогу. Компанію "Дніпротрубпласт", якою він володіє, підозрюють в незаконному відмиванні коштів, йдеться в матеріалі.

"Швидше за все, що саме такі цінні кадри подобаються Кісєлю і Криклію. І їм обов'язково знайдеться робота в рамках картелю", — резюмує "Апостроф".

Як повідомлялося, Криклій розповів, як буде працювати громадський транспорт після 22 травня.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!