Change or die: Андрій Федорів про бренди в умовах нової економіки 27 листопада в Києві

Відомий підприємець і маркетолог Андрій Федорів розповість про все, що чекає ринок реклами, креативу і розробки брендів в новому році

Rozetka, Morshynska, Lenovo, Olx, Rabota.ua, Watsons — це не просто перелік відомих всім брендів. Це — мала частина проектів, успішно реалізованих в агентстві підприємця, маркетолога, "батька" брендів, драйвера і інноватора — Андрія Федоріва.

Лідер, в компаніях якого хочуть працювати всі маркетологи, івентщики і копірайтери України. Професіонал, за креатив якого готові платити компанії світового масштабу. Підприємець, чиє агентство змінює життя брендів України і зарубіжжя з 2010-го року.

Саме він вже 27 листопада виступить на сцені міжнародного саміту "Бізнес-Тренди 2020" в Києві, щоб ви могли дізнатися все, що чекає на ринок реклами, креативу і розробки брендів в новому році. А також у вас буде можливість з перших вуст почути, чому Андрій Федорів розділив свої компанії і передає акції співробітникам.

Якщо ви хочете дізнатися, як створити крутий продукт, якщо вашій компанії потрібна ефективна маркетингова стратегія, якщо бренд потребує чітких тактичних цілях, реєструйтеся на саміті "Бізнес-Тренди 2020" від міжнародної освітньо-консалтингової компанії "Бізнес-Конструктор", щоб разом з Андрієм Федорівим та іншими відомими на весь світ спікерами скласти особистий план для прориву бізнесу в новому році.