Рубрики
МЕНЮ
Наталья Шевченко
У київському метро в пілотному режимі почали встановлювати мультифункціональні інформаційні панелі. Дві з них вже з'явилися на станції "Позняки".
На панелях пасажири зможуть подивитися схему метро, виходи на певній станції, а також відеоролики, що показують виходи з метро і об'єкти, які знаходяться поруч з ними (вулиці, зупинки транспорту, пам'ятки). За допомогою панелей можна викликати супровід для людини з інвалідністю або чергову.
На екранах також будуть показувати рекламу. Зараз їх ще налаштовують. Інформаційні панелі в метро за свій рахунок встановлює компанія "Транс-медіа", що займається рекламою в метро. Установка узгоджена з міською владою.
Як повідомляли "Коментарі", автомати з продажу жетонів у метро почали відключати від системи оплати в кінці травня цього року. 31 жовтня метро повністю відмовиться від жетонів. Замість них пасажири будуть користуватися картками, банківськими картками та квитками з QR-кодом.
Тим часом на сайті КМДА зареєстрована петиція з
пропозицією відмовитися від ідеї ліквідувати жетони для проїзду в метро. За
словами автора петиції, відмова від жетонів призвів до колапсу: наприклад, щоб
потрапити до поїздів метро на станції "Чернігівська", необхідно вистояти 15 хвилин
черги до кас.
Новини партнерів
Новини