Рубрики
МЕНЮ
Максим Иванов
У Харкові скандал навколо мосту на окружній дорозі, що обвалився, не вщухає – сьогодні представники Харківського національного автодорожнього університету спростували звинувачення Укравтодору, що вони, мовляв, давали добро на його експлуатацію. Як повідомляють журналісти порталу "Коментарі. Харків", виявилося, все було з точністю до навпаки.
В руках у завідувача кафедри мостів, конструкцій і будівельної техніки Віталія Кожушка – стос документів, починаючи з 1988 року. Тоді вчені вперше знайшли на мосту проблеми і рекомендували його ремонтувати.
"На такому мосту є дефекти і їх потрібно усунути. Останній раз рік тому. Але жодного разу не ремонтували. Мосту більше 40 років, його відкрили в 1977 році", — підкреслює Кожушко.
У тих дослідженнях, які зробили в 2018 році, чітко написано, що міст не зможе витримати нинішні навантаження, відзначають вчені. Що навантаження – фури – наднормативні Та й взагалі 80% мостів в Харківській області не розраховані на сучасні навантаження у вигляді великовагових фур. Фура загальмувала, а на мосту категорично заборонено гальмувати, в результаті вийшов великий динамічний удар.
З 800 мостів в Харківській області фахівці внз обстежили близько 200 великих мостів. Як з'ясувалося, близько 15% з них — аварійні і знаходяться на так званій "5-й стадії". Основна ж маса мостів — передаварійні, у них "4-я стадія".
Як раніше писало видання "Коментарі", в Києві вантажний автомобіль, який перевозив бетон, залив їм майже всю вулицю.
Новини партнерів
Новини