Рубрики
МЕНЮ
Екатерина Белоброва
Не минуло й тижня, як зміни в Кодексі про адміністративні правопорушення про правила перевезення дітей автотранспортом вступили в силу, а кількість непорозумінь і конфліктів на цьому ґрунті почали в буквальному сенсі "зашкалювати". У соціальних мережах все частіше можна зустріти скарги з різних міст і регіонів про те, що таксисти, які прибули на виклик і виявили, що пасажир їде разом з дитиною, відмовляються надавати послугу перевезення.
Так, нещодавно у мережі з'явився ролик зі Львова, де передбачлива мама навіть взяла власне автокрісло для малюка, але і тут почула відмову від водія, що викликало бурхливе обговорення і обурення в суспільстві.
Цей кричущий випадок спровокував у порталу "Коментарі" професійну цікавість, чи можна уникнути подібних непорозумінь або залишається тільки "зрозуміти і пробачити" водія, який не хоче накликати на себе штраф 510 гривень у разі першого порушення і 850 гривень у разі наступних.
Наш журналіст зв'язався з популярною службою таксі, що працює по всій Україні, та звернувся за отриманням відповідних коментарів.
"Поки закон тільки "набирає обертів" більшість наших водіїв з труднощами пристосовуються, а пасажири з дітьми зазнають незручностей, — розповідає представник компанії з надання пасажирських послуг Людмила. — Зрозуміло, ніхто не хоче втрачати клієнтів і тому ми сподіваємося на співпрацю, яка буде вигідна обом сторонам".
Так, при виклику таксі, потенційний пасажир повинен самостійно повідомити про те, що з ним буде їхати дитина зростом нижче 145 см або віком до 12 років. Диспетчер не зобов'язаний робити такі уточнення до замовлення, хіба що клієнт називає адресу школи, поліклініки, дитячого садку.
Автомобілів з дитячим пристосуванням для перевезення поки що небагато в штаті будь-якої служби таксі, навіть самої елітної, тому час очікування може значно перевищити звичайний. Щоб його скоротити, можна попередити диспетчера про наявність власного автокрісла і той узгодить з водієм можливість його оперативного встановлення у своєму транспорті.
Таким чином, новий закон, який дбає про безпеку наших дітей, не стане перешкодою і приводом для конфліктів, якщо пасажир таксі з дитиною стане ініціатором відкриття цього питання під час дзвінка диспетчеру, а не за фактом прибуття законослухняного водія.
Нагадаємо, раніше портал "Коментарі" повідомляв, що в Україні можуть перенести дату святкування Різдва Христового.
Новини партнерів
Новини