Визначені лідери ЗМІ у замовних політичних матеріалах - Інститут масової інформації
Стало відомо, скільки замовних матеріалів розміщують провідні українські ЗМІ
Інститут Масової Інформації (ІМІ) підвів підсумки виборчих кампаній, зокрема, в аспекті реклами в ЗМІ. Співробітники організації проаналізували кількість замовних матеріалів, які називають "джинсою" на професійному сленгу журналістів провідних ЗМІ України. Таку інформацію і власні рекомендації ІМІ опублікував на сторінці в Фейсбук.
Відзначається, що під час парламентської передвиборної кампанії рівень матеріалів із ознаками замовності виріс більш ніж удвічі, порівнюючи з президентською кампанією. Так, за три хвилі моніторингу (по п'ять діб кожна, всього 15 діб) під час президентської кампанії було зафіксовано 414 матеріалів з ознаками замовності, а за такий же період парламентської кампанії – вже 849 матеріалів.
В організації також фіксують високу залежність медійних ресурсів від редакційної політики медіавласників.
Наприклад, близько 90% інформації з ознаками політичної агітації на сайті 112 каналу стосувалися політичної сили "Опозиційна платформа – За життя".
сайту "Коментарі" передбачає об'єктивність і незаангажованість у подачі матеріалів.