Рубрики
МЕНЮ
Сергей Медведев
Інститут Масової Інформації (ІМІ) підвів підсумки виборчих кампаній, зокрема, в аспекті реклами в ЗМІ. Співробітники організації проаналізували кількість замовних матеріалів, які називають "джинсою" на професійному сленгу журналістів провідних ЗМІ України. Таку інформацію і власні рекомендації ІМІ опублікував на сторінці в Фейсбук.
Відзначається, що під час парламентської передвиборної кампанії рівень матеріалів із ознаками замовності виріс більш ніж удвічі, порівнюючи з президентською кампанією. Так, за три хвилі моніторингу (по п'ять діб кожна, всього 15 діб) під час президентської кампанії було зафіксовано 414 матеріалів з ознаками замовності, а за такий же період парламентської кампанії – вже 849 матеріалів.
В організації також фіксують високу залежність медійних ресурсів від редакційної політики медіавласників.
Наприклад, близько 90% інформації з ознаками політичної агітації на сайті 112 каналу стосувалися політичної сили "Опозиційна платформа – За життя".
Однак це в основному стосується великих медіахолдингів до яких належать телеканали та їх сайти. Інтернет-медіа, які не входять в холдинги, змогли продемонструвати незалежність і розміщувати джинсу всіх політиків, які її замовляли.
В Інституті масової інформації відзначають, що вибори 2019 року відзначилися великою кількістю немаркованої контрагітації (або чорного піару). Головними героями таких матеріалів стали Петро Порошенко та Володимир Зеленський.
Як відомо, редакційна політика сайту "Коментарі" передбачає об'єктивність і незаангажованість у подачі матеріалів.
Новини партнерів
Новини