Рубрики
МЕНЮ
Наталья Шевченко
Організатори пісенного конкурсу показали, як буде
виглядати логотип ювілейного "Євробачення-2020", яке відбудеться у
Роттердамі. Про це повідомляє офіційний сайт Євробачення.
Логотип створено у виді переривчастого кола, і на ньому зображені прапори країн-учасниць шоу в порядку їх першої участі. Зазначимо, що на ювілейному пісенному конкурсі виступлять представники 41-ї країни світу.
За словами авторів
логотипу, він навіяний символами конкурсів, які проводилися в Нідерландах у попередні роки, крім того, він виконаний в стилі традиційного голландського
дизайну: мінімалістичний, експериментальний і інноваційний.
Як повідомляло видання "Коментарі", 25 жовтня
представники міжнародного пісенного конкурсу Євробачення-2020 оприлюднили офіційний слоган. Як повідомляється, гасло буде звучати так: Open Up! В
перекладі на українську девіз означає "Відкрийся!".
За словами організаторів, тема "відкритості" краще
всього розповідає про країну, яка буде приймати пісенний конкурс, а саме
про Нідерланди.
Нагадаємо, 65-й міжнародний пісенний конкурс Євробачення
2020 відбудеться 12, 14 і 16 травня 2020 року у місті Роттердам, Нідерланди, раніше
від прийняття Євробачення-2020 відмовилися кілька міст Нідерландів, включаючи
і столицю – Амстердам.
Новини партнерів
Новини