Рубрики
МЕНЮ
Екатерина Белоброва
Згідно з даними аналітичного звіту, проведеним Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій, українці все частіше відвідують культурні заходи, пов'язані з нішевим мистецтвом. Про це передає "Інтерфакс-Україна".
"Попит на культурні продукти зростає, особливо на культурні продукти, пов'язані з сучасними технологіями або мережами. Наприклад, музеї з інтерактивними технологіями. Також зростає попит на нішеві заходи, наприклад джазові фестивалі", — зазначила старший науковий співробітник інституту Ірина Федець.
У ході дослідження було опитано 21 респондента — діячів культури, експертів та громадських діячів.
При цьому Федець зазначила, що переважно фестивалі в Україні залишаються неприбутковими, однак і не беззбитковими: їх, як правило, підтримують спонсори і меценати.
"Хто працює у збиток — це українські телеканали. Їх власники самі ще і субсидує діяльність телеканалів, тому інвестиції в цю галузь роблять не заради прибутку", — зазначила Федець.
Нагадаємо, раніше портал "Коментарі" повідомляв, що у Гонконгу відбувся урочистий захід на честь США.
Новини партнерів
Новини