Рубрики
МЕНЮ
Наталья Шевченко
Україна на передостанньому місці за якістю доріг і авіаперевезень в Євразії. Про це на своїй сторінці у Фейсбуці написав експерт і голова Інституту публічної політики та консалтингу ИНПОЛИТ Сергій Биков.
За його словами, якісний контроль ваги фур на дорогах поповнить дорожній фонд і збереже дороги.
“Основна проблема в перевантажених фурах. Дуже добре, що Україна переходить на стаціонарні пункти весогабаритного контролю", — написав він.
Також він зазначив, що інфраструктуру потрібно зробити основним драйвером зростання економіки.
Як повідомляло видання
"Коментарі", у вересні в Україні вступили в силу закони про
збільшення штрафів за перевантажені фури, а також про те, що половину
надходжень від них спрямують в дорожній фонд.
Відповідно до закону № 54-IX,
якщо вага фури на 5-10% більше дозволеного, штраф становитиме 8,5 тис. грн. Якщо
авто перевищує встановлені норми на 10-20%, водієві доведеться заплатити 17
тис. грн, а понад 20% — 34 тис. грн. Відзначимо, що раніше в Україні за перевантаження
фур було передбачено від 510 до 680 грн штрафу.
У той же час, за перевагу
фури відповідальний власник автомобіля — людина або компанія. Якщо ж на авто
єврономерах, то відповідальність несе той, хто ввіз транспорт в Україну.
Відтепер якщо водій
пасажирського або вантажного авто проігнорує прохання зупинитися, йому загрожує
штраф до 3400 грн або позбавлення прав на 3-6 місяців. Перевантаження фури можуть
зафіксувати автоматично: у цьому разі водієві надішлють постанову про
штраф поштою.
Новини партнерів
Новини