Стало відомо, на що українці спускають свої гроші в терміналах
Названі найбільш затребувані послуги, які українці оплачують в терміналах
При використанні платіжних терміналів найбільш затребуваними є побутові послуги: мобільний зв'язок, інтернет і поповнення банківських карток готівкою. Про це йдеться в дослідженні української фінтех-компанії EasyPay, пише "УП".
У топ-5 категорій в Україні за кількістю транзакцій увійшли мобільний зв'язок (30%), інтернет (25%), поповнення банківської карти готівкою (25%), телебачення (12%) та оплата комунальних послуг (8%).
Цей список склали за результатами дослідження всього ринку небанківських терміналів (EasyPay і інших операторів).
Наголошується, що поведінка користувачів терміналів EasyPay трохи відрізняється від загальноукраїнського портрета — в пріоритеті оплата інтернету, комунальних послуг, мобільного зв'язку і перекази на карту. На п'ятому місці категорія "таксі" (так, водії сплачують підключення до бази перевізника та оренду автомобілів таксопарку).
Перелік послуг, якими користуються українці в терміналах, різниться від регіону до регіону.
Так, у Київській області найбільш "ходові" сервіси: поповнення картки, оплата мобільного зв'язку та оплата кредитів (банки). В Одеській області популярні таки послуги: оплата мобільного зв'язку, поповнення карти і оплата послуг Інтернет. Користувачі з Львівської області до 2019 найчастіше поповнювали карти, платили за мобільний зв'язок і комунальні послуги.
"Статистика EasyPay показує, що українці все частіше платять за комунальні послуги і телеком через фінтех-рішення. В тому числі — термінали. Люди втомилися від черг у банках, але не готові повністю відмовлятися від готівкових грошей", — коментує Олексій Авраменко, CEO EasyPay.
Як показує дослідження, більшість користувачів небанківських терміналів (як EasyPay, так і інших операторів) молоді (26-35 років) і найчастіше проживають в містах з населенням більше 100 тис осіб, районних і обласних центрах. Таких користувачів терміналів 39% від усього населення України. При цьому, чим менше населений пункт, тим вище частота використання терміналів.
Терміналами EasyPay активно користується ще одна цільова аудиторія, яку практично не охоплюють інші гравці — люди у віці 45 із середнім рівнем доходу.
Як показують дані аналітиків, пік зростання даної категорії припав після запуску двох нових послуг: поповнення карти "Альфа-Банк" без комісії і запуску власної віртуальної карти EasyPay з кешбеком на ряд фінансових сервісів, в тому числі на оплату комунальних послуг.
32,9% українців використовують небанківські термінали для платежів "часто" і "періодично". Ще 12% "іноді" користуються сервісом. 45% населення України контактує з терміналами хоча б раз у кілька місяців.
Як повідомляло видання "Коментарі", фахівці асоціації членів платіжних систем EMA виявили шість нових сайтів, якіімітуючи платіжні сервіси, крали гроші користувачів. Три виявлених сайту виявилися підробками платіжного сервісу EasyPay - 2cards .info, 2cards .site і 4cards .space