Рубрики
МЕНЮ
Олеся Солдатенко
Двигун складається всього-навсього з одного іону кальцію. Це в 10 млрд разів менше, ніж звичайний автодвигун. Про це повідомляє itsider.com.ua.
Вчені зазначають, що в майбутньому подібні пристрої зможуть бути включені до складу інших технологій, які будуть переробляти паразитне тепло і збільшувати, таким чином, ефективність використання енергії.
Робота двигуна полягає в обертанні іона, яке виникає при поглинанні ним теплової енергії, що підводиться до нього під час експериментів за допомогою променя лазерного світла. Обертаючись, іон починає коливатися. Ці коливання іона діють як свого роду маховик, що накопичує вироблену двигуном енергію. Збережена енергія має дискретні значення, так звані кванти, як і визначено законами квантової механіки.
У початковому стані “маховик” двигуна знаходиться в найнижчому енергетичному стані, при якому обертання і коливання іона атома практично відсутні. Але при подачі енергії ззовні, іон починає розкручуватися швидше і швидше, розгойдуючи і прискорюючи “маховик”. Все це дає вченим можливість визначити кількість укладеної в маховику енергії і обчислити потужність мікроскопічного іонного двигуна.
“Цей експеримент і розроблена нами теорія відкривають еру нових досліджень в області енергетичних технологій, заснованих на квантовій механіці” – пишуть дослідники, – “Контроль і управління паразитного тепловою енергією на нанорозмірному рівні є одним з вузьких місць сучасних обчислювальних технологій. Розуміння того, як закони термодинаміки працюють на мікроскопічному рівні, дозволить створити рішення, що дозволяють будувати більш швидкі і більш ефективні обчислювальні пристрої наступних поколінь “.
Як раніше повідомляло видання "Коментарі", Facebook буде видаляти зображення, на яких люди калічать себе.
Новини партнерів
Новини