Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Адміністрація Гонконгу витратила 944 тис. доларів на рекламну кампанію в зарубіжних ЗМІ для відновлення репутації міста на тлі протестних акцій.
Місцева влада опублікували рекламні повідомлення в провідних газетах США, Великобританії, Німеччини, Франції, Канади, Республіки Корея, Японії, які несуть посил про те, що Гонконг залишається безпечним, привабливим і гостинним місцем для бізнесу.
Відомо, що кампанія почалася на наступний день після того, як глава Гонконгу Керрі Лам 4 вересня оголосила про відкликання законопроекту про екстрадицію правопорушників в Китай, який став причиною масових заворушень у місті.
За даними ЗМІ, влада Гонконгу звернулися до восьми міжнародних піар-компаній з питання відновлення іміджу міста, але отримала від всіх відмову.
Нагадаємо, протести в Гонконзі тривають з початку червня поточного року. Демонстранти виступають проти планів уряду дозволити видачу ймовірних правопорушників і злочинців владі КНР, де деяким із них може загрожувати страта.
Протести досі не вщухають, мітингувальники блокують роботу метрополітену, влаштовують погроми, які переростають в зіткнення з поліцією.
Як раніше повідомляло видання "Коментарі", центральний китайський уряд не буде проявляти толерантність до дій радикально налаштованих протестувальників в Гонконзі, оскільки вони підривають суверенітет країни.
Новини партнерів
Новини