Глави провідних компаній США закликали бізнес працювати на благо клієнтів, а не інвесторів

Корпорації США несуть відповідальність за надання економічної вигоди для всіх, а не лише для інвесторів

Керівники понад 180 американських компаній, які входять у групу Business Roundtable підписали спільну "заяву про призначення корпорацій". Її основна ідея полягає в тому, що компанії повинні не тільки задовольняти інтереси своїх інвесторів, але і працювати над створенням "економіки, що служить всім американцям".

Документ підписали такі компанії Amazon, Apple, AT & T, Bank of America, Boeing, Coca-Cola, Comcast, Exxon Mobil, Ford, General Motors, Goldman Sachs, Johnson & Johnson, Lockheed Martin, а також Mastercard і інші.

За словами авторів спільної заяви "принципи корпоративного управління" Business Roundtable публікувала з 1978 року. При цьому у всіх версіях документа починаючи з 1997 року говорилося, що корпорації в першу чергу існують, щоб служити їх акціонерам. Однак це твердження не відповідає тому, як бачать ситуацію глави компаній, які підписали оновлений документ.

У документі йде мова про необхідність "перевершувати очікування клієнтів і бути для них корисними; про інвестиції в співробітників, їх освіту і перепідготовку; про чесну та заради роботі з іншими компаніями; підтримку спільнот, в яких працюють компанії, і навколишнього середовища. Пункт про важливість підвищення акціонерної вартості компаній" у новому списку значиться останнім.

Як повідомляло видання "Коментарі", у штаті Вісконсін (США) Технологічна компанія Three Market Square планує своїм співробітникам вживляти мікрочіпи в руки, щоб без ключів і карт відкривати двері, купувати їжу в кафе і авторизовуватись в комп'ютерних системах фірми.