Виконання двох пунктів дасть хороший поштовх туристичній галузі

Виконавчий директор Української Асоціації турагентств Павло Григораш оцінив для видання «Коментарі» ефективність заходів з боку государства щодо підтримки туристичної галузі, яка постраждала від ударів карантину

Незабаром – "верхівка літа" цього непростого карантинного року. Зарубіжжя потихеньку відкривається для українців. По-різному. Як і Україна для іноземців.

Для в'їзду в Україну іноземним громадянам необхідний страховий поліс, що покриває витрати на COVID-19 і обсервацію. Для виїжджаючих за кордон теж необхідний страховий поліс. Всі крупні страхові компанії покривають лікування COVID-19 за замовчуванням, так як відносять його до ГРВІ. При цьому на ринку пропонуються і розширені страховки за COVID-19.

Про те, що у слід зробити в рамках підтримки туристичної галузі, виданню "Коментарі" розповів виконавчий директор Української Асоціації турагентств Павло Григораш:

"На жаль, про підтримку туристичної галузі нам залишається тільки мріяти. Що до карантинних заходів, про початковий етап було написано вже дуже багато. Давайте зосередимося на тому, що можна зробити прямо зараз.

1. Змінити підхід до поділу країн на "червоні" і "зелені". Зараз діє жорстка прив'язка до кількості хворих на 100 тис. населення. Якщо менше 40 – обсервація не вимагається, якщо більше – потрібна або обсервація, або ПЛР-тест, зроблений вже в Україні по прильоту. Нагадаю, що Україна вже давно за власними критеріями знаходиться в "червоній" зоні. Ми пропонуємо Кабміну переглянути цей підхід на користь більш гнучкого: всі країни, де кількість хворих на 100 тис. населення такий же або менший, ніж у нас – повинні бути у "зеленому" списку.

2. Розробити для місць розміщення і перевізників протоколи роботи в період коронавіруса. За результатами провести сертифікацію і періодично контролювати виконання. Саме таким шляхом пішли країни, туризм в яких є пріоритетним напрямком. Ці протоколи опубліковані. Я особисто тільки що повернувся з Туреччини і можу з упевненістю сказати, що там цей підхід дійсно працює.

...Багато часу вже втрачено, але ще не пізно надолужити. Виконання цих двох пунктів дасть хороший поштовх туристичній галузі".

Читайте также