Удари карантину по українській торгівлі розподілилися нерівномірно

Торгові мережі в Україні постраждали від карантину набагато менше маленьких магазинів, а по самим мережам удари кризи припали нерівномірно. Таку думку висловив виданню «Коментарі» експерт Української фабрики думки Юрій Гаврилечко

"Торгівля – це, напевно, одна з найбільш постраждалих під час коронакризи галузей економіки разом туризмом і авіаперевезеннями. При цьому, в Україні ступінь "страждання" між великими торговельними мережами і невеликими магазинами і точками роздрібної торгівлі – непорівнянна. Торгові мережі постраждали набагато менше своїх більш дрібних побратимів по цеху".

Та й серед мереж "удари карантину" розподілилися досить нерівномірно. Одні продовжували працювати, лише трохи розширивши асортимент "соціальними товарами". А інші були змушені закритися на деякий час, так як їх торгові зали були розташовані в ТРЦ, а вони, як раз, і були закриті (в основному, розпорядженнями місцевої влади).

Так що у виграші залишилися ті, хто мав повністю свої торгові площі. Це однозначно.

Що стосується інновацій у зв'язку з карантином, то я б їх такими не назвав. Ну як можна назвати інновацією зростання інтернет-торгівлі за рахунок падіння оборотів оффлайновой торгівлі? Це просто перетікання – і все".

Раніше експерти розповіли, як коронавірус позначився на торгівлі в Україні.

Читайте также