Мешканці окупованих територій стали більше дивитися український продукт

Думкою про битву за уми жителів тимчасово окупованого Донбасу поділилася з виданням «Коментарі» ведуча телеканалу ДІМ (ДОМ), член Ради з питань свободи слова при президенті України, екс-заступник міністра інформполітики, радник міністра оборони (2014-2015) Тетяна Попова

"На мій погляд, як мінімум, канал ДІМ почав досить продуктивно працювати з російськомовною аудиторією. Раніше на Донбас віщав UATV. Там були новини на 5 мовах (російською, українською, англійською, кримсько-татарською, арабською). Три з них навряд чи були зрозумілі жителям Донецька чи Луганська.

Зараз в основному мовлення інформаційного продукту йде російською, а розважального продукту, який дають великі телегрупи, - українською. І це посилює позиції України в регіоні.

Наприклад, контент концерту до Дня Незалежності в YouTube почали дивитися набагато краще в останні два роки. Багато коментарів з окупованих територій - з Криму, Донбасу.

Це говорить про те, що видаючи якісний, популярний (а не для любителів класичної музики або року) контент, ми потрапляємо в серця і душі жителів окупованих територій. Деякі писали, що плакали, коли дивилися концерт до Дня Незалежності, що це потрапило їм у серце.

Комусь із націоналістів це не подобається. Їм здається, що всі в День Незалежності повинні ходити строєм-маршем і співати сумні пісні, робити торжество з засмученими обличчями. Їх право - так вважати. Їх право - так святкувати. Але ми повинні розуміти, що розважальний, легкий контент завжди краще дивляться. І він завжди буде більш популярний.

Блокування наших частот з боку "Л-ДНР" присутнє. Але, наскільки мені відомо, Концерн РРТ (радіомовлення, радіозв'язку та телебачення) намагається це якось обходити. У будь-якому випадку - є YouTube, є Facebook, де український контент постійно дивляться люди з окупованих територій. Потрібно просто покращювати контент, знаходячи те, що буде їм дійсно цікаво".

Читайте также