TikTok, божевільні відносини і непередбачувані реакції

Випускниця проекту «Голос країни», перший артист лейбл-бутика TEMNIKOVA, 17-річна співачка KAREENA, не маючи будь-якого досвіду і без обміну трафіком з іншими блогерами (що було б легкою моделлю) - всього за місяць зуміла тільки своїми силами зібрати аудиторію в TikTok понад 10 000 тисяч передплатників. Деякі її відео набрали більше 1,5 млн переглядів. Артистка ділиться з виданням «Коментарі» особистим досвідом для початківців тіктокеров

"Найбільше переглядів набирають прості і швидкі у виконанні челленджи. Сама намагаюся брати участь в самих трендових, так як тоді є ймовірність, що відео зайде. За принципом - користувачі програми вже бачили подібний контент і хочуть подивитися його ще і в моєму виконанні.

Але я не завжди дотримуюся трендів. Є супер абсурдні штуки, які мені не дуже хочеться знімати для свого профілю. Залишаю такі челленджи іншим...

А ось недавно ми з моєю наставницею Оленою Темніковою запустили свій челленджи з хештегом #фаталетіт під реліз нашого фіта "Фаталіті". Уже можна бачити результат і приєднатися - тисячі людей підтримали наш з Оленою танець в TikTok.


Думаю, що запуск схожої функції Instagram частково вплине на TikTok. Люди, яким подобається концепція Instagram (пости з корисною інформацією та сторіс - "відеощоденник" блогерів), продовжать ще більше юзати додаток. Адже тепер, щоб погортати короткі різноманітні відео під музику, їм не потрібно буде йти з улюбленого майданчика.

Але, оскільки TikTok - першовідкривач цієї системи (челлендж, тренди, пошук талантів), то він може вигравати інтерфейсом або кількістю інструментів: маски, музика і т.д. Припускаю, що, все-таки, приріст в TikTok буде менше, якщо він не залучить користувачів чимось кардинально новим. Залишаться в основному затяті фанати платформи, які будуть продовжувати гнатися за мільйонами переглядів. І ті, кому не набридне за такими спостерігати. Кожна програма після піку популярності йде на спад, це нормально.

Думаю, що нова функція приживеться в Instagram. Концепція коротких відео, яка дуже схожа на TikTok (15 секунд, якась музика на фоні), давно вже використовується в Insta. Тому і нова функція, яка спростить запис контенту з треками, буде користуватися популярністю серед користувачів. Правда, все залежить від того, як Instagram це впровадить і піднесе. Ну ось Stories свого часу прижилися ж. Хоча Instagram, швидше за все, цю функцію підглянув у Snapchat. І як результат - Stories набагато популярніше і більш використовувані в Insta, ніж в самому Snapchat, і в Facebook, YouTube або ВК. Час покаже.

Плюси музики TikTok - вона динамічна, дуже проста, швидко і легко запам'ятовується користувачами. Якщо люди кілька разів чують її в рекомендаціях, потім вже співають і танцюють під неї цілий день. Але вона буде змінюватися так само швидко, як і в реальному житті змінюються тренди.

Свою музику, я сподіваюся, буду бачити в рекомендаціях. Хочеться додати в додаток креативу і нового звучання. Нещодавно я презентувала свій перший сольний трек "Ментос і Кола". Він про божевільні відносиниі непередбачувані реакції, які перевертають догори дном, проте, цитуючи слова пісні, "це не любов". Думаю, що трек багатьом відгукнувся. Впевнена, ті, хто ставить його на play, просто слухаючи або записуючи відео під нього для TikTok, згадують про свої стосунки, як роблю це я".

Читайте также