Для української влади рік в ракурсі співпраці з медіа був важким

Що змінив цей корона-кризовий рік для українських медіа та їх взаємин з владою? Своїми думками з виданням «Коментарі» поділилася Тетяна Попова - ведуча Телеканалу ДІМ (ДОМ), член Ради з питань свободи слова при президенті Володимирі Зеленському, екс-заступник міністра інформполітики, радник міністра оборони (2014-2015)

"Важко говорити за все українські ЗМІ. Але багато з них, як мені здається, стали більше перевіряти факти перед публікацією. Можливо, це пов'язано з тим, що ті ж потужні платформи (Фейсбук і частково Гугл) почали маркувати публікації, які можуть містити дезінформацію.

Швидше, це було пов'язано з політикою, ніж з коронавірусом. Але маркували відповідним чином і інформацію про коронавірус.

Для української влади рік в ракурсі співпраці з медіа був важким. Але бачимо, хоча б щоденну комунікацію по коронавірус з боку відповідальних за це відомств. МОЗ дає постійні брифінги, РНБО дає точну інформацію. Таку комунікацію можна віднести до позитиву.

Мінуси для засобів масової інформації зрозумілі: падіння доходів бізнесу привело до падіння рекламних доходів ЗМІ. Була висока потреба в балансуванні медіа-компаній. Частина ЗМІ погоджувалася на публікації того ж чорного піару, замовних матеріалів без відповідного позначення.

Все, що відбувається, включаючи це, провокувало зростання невдоволення і падіння рейтингів влади".

***

Телеведучий Сергій Дойко розповів виданню "Коментарі", чому ток-шоу і деякі аналітичні програми перетворилися в "собачі бої".

Думкою про те, як змінюється телеформат і як він може змінитися в майбутньому, з нашим порталом ділилася телеведуча Анна Панова.


Читайте также