Про Україну - на позитиві. Це важливо всередині країни і в світі

Народний депутат України VI - IХ скликань Дмитро Шпенов проаналізував для видання «Коментарі» намір МЗС працювати над позитивним іміджем України

Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба представив Стратегію публічної дипломатії на 2021-2025 роки, а також Комунікаційну стратегію МЗС. Мета документів - підвищити впізнаваність України в світі і сформувати позитивний імідж держави.

Стратегія публічної дипломатії в першу чергу буде використана співробітниками міністерства і посольств України за кордоном для реалізації цілей і завдань в культурній, експертній, економічній, кулінарній, цифровій, науковій, освітній та спортивній сферах. Всі країни розділені за цими пріоритетними напрямами. Головним візуальним меседжем стане національний бренд Ukraine Now.

Комунікаційна стратегія на додаток до першого документу покликана поліпшити якість комунікації в сучасному світі при існуючих викликах: пандемія, діджіталізація, перехід в онлайн.

Дійсно, про нашу країну останнім часом дізнаються за кордоном тільки через війну з Росією. Навіть чіткі асоціації України з зірками спорту, Кличко і Шевченко, вже відійшли на другий план. Мало хто з туристів знає, наскільки у нас багаті культура, історія і традиції. Тому популяризація бренду "Україна" в світі потрібна.

Крім того, вважаю, що формувати позитивне сприйняття країни необхідно і серед наших власних громадян. Інформаційні війни агресора завдали багато шкоди українцям, їх відношенню до власної батьківщини, особливо на непідконтрольних територіях.

До того ж, дуже важливо розуміти, що позитивний імідж допоможе сформувати прозора, послідовна і ефективна державна політика, яка дозволить підвищити рівень життя і створить комфортні умови для розвитку бізнесу, економіки та залучення інвестицій.

Нам є чим пишатися і за що любити нашу країну. Ну, а карантин і тимчасово закриті кордони - прекрасний шанс пізнати Україну трохи краще.

Читайте также