Проплачені кампанії в Google і кому це потрібно
Як впливає на репутацію проплачена реклама в Google і чому за "проплачені" публікації потрібно ввести відповідальність - позиція Павла Барбула
Одним з найдієвіших методів впливу на репутацію сьогодні є інтернет. Крім створення фейковий постів у соціальних мережах і покупки коментарів для них, можна також скористатися популярними новинними ресурсами, а потім придбанням проплаченою кампанії в Google для просування матеріалів, має намір ганьблять честь і гідність людини.
Використання такого інструменту необхідно відстежувати і контролювати, ввівши відповідні закони, які будуть притягати до відповідальності тих, хто свідомо має намір паплюжити честь та гідність потерпілої особи.
Через неконтрольованої свободи слова та зловживанням цим, в суспільстві терміново виникла необхідність впровадження законів про відповідальність за проплачену наклеп, які регулюватимуть сайти (онлайн ЗМІ) та інші джерела, як це вже давно відбувається в багатьох розвинених країнах.
Такого роду кампанії використовуються для впливу на громадську думку про конкретно якусь людину. Подібні дії можуть надати як короткостроковий вплив на репутацію людини, так і тривалий, що несе за собою ряд негативних наслідків.
Якщо розглядати нашу державу, то у нас з цим серйозні проблеми. Через відсутність регулювання у тих, хто має завдання негативно вплинути на честь і гідність людини, розв'язані руки. Можна навести безліч прикладів того, як це відбувається в Україні і до яких наслідків це призводить, але я виділю лише кілька випадків, службовців відмінними прикладами безкарності ЗМІ і тих, хто замовляв у них дані кампанії.
Як перший приклад приведу ситуацію, що склалася між Тимофієм Милованова, радником глави Офісу президента і президентом Київської школи економіки, і журналістом і редактором Цензор.НЕТ Юрієм Бутусовим. Так, публічне вираження позицій покликане показати журналістський свавілля і відсутність етики.
Другим відмінним прикладом є ситуація, що стосується його самого. Прокурори САП для надання додаткового тиску на Павла Барбуль, а також для дискредитації його в очах громадськості, вирішили діяти на рішення суду через коментарі в ЗМІ. Подібні дії, в рамках світового законодавства, вважаються наклепом і вкрай строго караються. На жаль українське законодавство поки що не дає таких гарантій.
Репортери давно вже перестали бути "рупором правди", а ЗМІ перетворилися з вісників об'єктивної інформації в "торгашів" думками. На все є прайс. І очорнення - це всього лише інструмент тиску на тих, хто неугодний платоспроможним представникам олігархату. Як то кажуть "говорять добре тільки про тих, хто не робить нічого доброго". Є над чим замислитися і сподіваюся, що незабаром за подібними діями буде йти з ними відповідальність.