Головна Новини Прес-реліз 2020 Чи виграють українці в маркетингових акціях – розповіли в «Прайзмі»
commentss НОВИНИ Всі новини

Чи виграють українці в маркетингових акціях – розповіли в «Прайзмі»

Головною цінністю в житті майже кожного українця є родина. Шкода, що заробіток часто не дозволяє радувати близьких дорогими подарунками. Невже немає чесного способу отримати гроші на бажані покупки? Відповідь на питання знає щасливий клієнт компанії «Прайзмі»

26 червня 2020, 13:51 comments5052
Поділіться публікацією:
Чи виграють українці в маркетингових акціях – розповіли в «Прайзмі»

Дмитро Васильович Чернюк родом із Києва. Він узяв участь у маркетинговій акції програми лояльності "Золотий Фонд", замовивши потрібні йому товари в "Прайзмі". 30 квітня 2020 року, коли підбивалися підсумки акції, Дмитра Васильовича урочисто оголосили переможцем. Ми поспілкувалися з ним і дізналися, на що чоловік витратить грошовий приз, але спершу давайте познайомимося з "Прайзмі".

Компанія існує на ринку близько 10 років. Основна її діяльність — це торгівля якісними затребуваними товарами для дому та краси через каталоги. Згідно з нашою інформацією, люди похилого віку особливо цінують "Прайзмі" за зручність. Продукцію легко замовити по телефону, її доставлять у будь-який населений пункт.

"Ми давно впровадили маркетингові акції для заохочення клієнтів. По цей день ми роздаємо українцям гроші за те, що вони нам довіряють. Потрібно замовити товар і виконати всі умови, зазначені в наших розсилках. Після цього ми не втручаємося — переможця визначає доля", — розповів представник "Прайзмі".

Дмитро Васильович робить покупки у "Прайзмі" з 2018 року. Це його перший досвід перемоги в акціях. Чоловік спочатку прийняв новину про виграш за жарт. Коли переможець усвідомив своє щастя, він відразу зрозумів, на що витратиться. Дмитро Васильович обрадує подарунками дитину та улюблену дружину.

"Прайзмі" періодично страждає від нападок з боку конкурентів. Звинувачення в шахрайстві звучать часто, але у компанії є потужна зброя — реальні переможці. Чернюк Дмитро Васильович став черговим живим доказом того, що "Прайзмі" тримають слово. Чоловік отримав гроші через кілька днів після підписання договору.

Тепер ми знаємо, що українці дійсно виграють в маркетингових акціях. Все ще не вірите? Швидше переходьте за посиланням і дивіться відео вручення грошового призу переможцю:

https://prizeme.com.ua/winners/




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!