Головна Новини Прес-реліз 2021 Понад тисячу учасників прокачали digital-стратегії на DGTL STAR MRTH
commentss НОВИНИ Всі новини

Понад тисячу учасників прокачали digital-стратегії на DGTL STAR MRTH

На заході розповіли як використовувати соціальні мережі для бізнесу

26 жовтня 2021, 17:25
Поділіться публікацією:
Понад тисячу учасників прокачали digital-стратегії на DGTL STAR MRTH

У Києві пройшов DGTL STAR MRTH, фото організаторів

21 жовтня на DGTL STAR MRTH 22 топові digital-фахівці з FAVBET, INTERTOP, Gastrofamily, МАУ, Kernel, Tripmydream та інших великих компаній та агенцій поділилися актуальними стратегіями контент- та інфлюенс-маркетингу, а також дали поради, як з мінімальними витратами на онлайн-просування досягти максимального результату.

До заходу долучилися понад 200 учасників офлайн у INVERIA Event Space та понад тисяча онлайн-глядачів.

Навіщо інвестувати у контент-маркетинг та SEO, з чого почати роботу над контентом та як уникнути помилок під час його створення, розповіла директорка з PR та комунікацій WePlay Esports Media Holding Олена Дальська-Латошевіч. Вона навела переконливу статистику про те, що контент-маркетинг на 62% дешевше традиційного, при цьому приносить 55% трафіку та уп’ятеро збільшує кількість лідів.

Про те, як Gastrofamily вдається з бюджетом на рекламу в 50 доларів створювати ажіотаж у закладах, поділилася директорка з маркетингу компанії Марія Банько. Головні інструменти: ефективна бізнес-модель та комплексна комунікація.

"Ми майже не створюємо власного контенту. Гість – наш головний інфлюєнсер. Все, що ми робимо, це заохочуємо публікації сториз чи постів невеликими компліментами від закладів та надаємо "хвилину слави" на нашій сторінці".

Кейсами управління репутацією в digital поділився керівник комунікаційного центру та особистий прес-секретар президента МАУ Дмитро Дешин, а керівник та засновник Postmen Ярослав Ведмідь пояснив учасникам, яких помилок найчастіше припускаються бренди в онлайн-просуванні та як їх уникнути.

Як нетипові майданчики вирішують комунікаційні завдання бізнесу, на прикладі агрокомпанії Kernel розповіла керівник комунікацій, PR та GR Kernel Оксана Коваль.

"Зайти до TikTok – досить незвичне рішення для агрокомпанії. Але ми спробували та отримали крутий результат – 4,2 млн переглядів та 1600 взаємодій щодня. А головне, що це сприяє зміцненню бренду роботодавця – молоде покоління дізнається більше про нашу компанію, бачить, що ми з ним на одній хвилі, і хоче працювати з нами".

Тренди інфлюєнс-маркетингу у форматі панельної дискусії обговорили маркетинг-директор MEGOGO Валерія Толочина, Head of SMM and Influencer Marketing INTERTOP Ukraine Антон Бокий, актор та блогер Богдан Шелудяк та інфлюєнсер Роман Свечкоренко. Модератором виступив СЕО агенції WhyNot? Enot Євген Таллер.

Головні інсайти:

— Блогер з невеликою, але лояльною аудиторією може дати більшу конверсію, ніж блогер-мільйонник.

— Важливо вибудовувати довготривалі стосунки з блогером, щоби аудиторія була прогрітою.

— В Україні аудиторія поки не готова платити за ліцензійний контент, тому блогер може відмовитись робити велику кількість публікацій для продукту, який можна отримати безкоштовно.

— Бекграунд блогера має значення. Реклама у "нової" зірки TikTok із 5 млн передплатників буде дешевшою, ніж реклама у Насті Каменських, навіть якщо підписників у неї менше.

— Якщо створювати виключно рекламний контент, то Instagram перетвориться на Onlyfans. Блогери повинні завжди бути креативними і створювати контент, що залучає.

— Створюйте відео за правилами TikTok і воно набере мільйони переглядів, навіть якщо користувач розуміє, що це реклама.

Про побудову та монетизацію особистого бренду розповідали СЕО YULA Company Юла, Cofounder & Mentor PEDAN BURO Олександр Педан та Cofounder CEO PEDAN BURO Олена Левандовська.

Як правильно шукати інфлюєнсерів для бізнесу, учасники дізналися від СЕО Kacho Group Аліни Качоровської, а лайфхаками залучення селебріті у великі проекти поділився директор з маркетингу АТБ Валерій Бондар.

У тому, що майбутнє за віртуальними інфлюєнсерами, бо як мінімум вони відповідальніші і не зривають домовленості, а як максимум викликають великий інтерес у аудиторії, переконав СЕО FFFACE.ME Дмитро Корнілов. Як побудувати рекламну кампанію, цікаву для нових і вже існуючих клієнтів, і знайти тему, яка справді "заходить" твоєю ЦА, поділився Head of Creative FAVBET Анатолій Симачинський.

У форматі відкритого інтерв'ю засновник сервісу Tripmydream Андрій Буренок розповів digital-директору Ekonomika+ Олександру Клімашевському про digital-інструменти просування tripmydream, розвиток YouTube-каналів та нові проєкти, що запустилися на карантині – освітні курси, челендж #StayAtHomeMiles, чат "Хочу додому", що допомагав повернутися в Україну тим, хто застряг за кордоном.

Майстер-клас зі спонсорства в епоху диджиталізації провів директор з маркетингу Carlsberg Ukraine Антон Панасенко. Він розповів, як швидко та ефективно захопити спортивну диджитал-платформу на прикладі колаборації ТМ "Львівське" та національної збірної з футболу.

Після закінчення DGTL STAR MRTH відбулася церемонія нагородження конкурсу digital-проєктів. Переможців обирали читачі MMR.ua та експертне журі.

Організатори, бізнес/медіа бюро Ekonomika+ та онлайн-медіа MMR.ua, дякують партнерам заходу: партнеру, що приймав, INVERIA event space, партнеру, що пригощав,  Sushka, партнеру кава-брейків Turcoffee, медичній лабораторії CSD, бренду здорових снеків нового покоління Brunch, питній воді Divo Voda, компанії ARTPRIZ, оператору власної мережі преміальних Led- екранів у Києві  XVision та першому в Україні сервісу шерінгу повербанків Power Now.

А також медіапартнерам: телеканалам LIVE, ТРК "Україна" та "Перший Діловий", порталам "Коментарі", Post.factum, Cases.media, Marketer, Budynok.com.ua, Creativity.ua, агенції комплексного диджитал-маркетингу Content.ua, Європейській асоціації програмної інженерії EASE, агенції інтернет-маркетингу Netpeak.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Джерело: https://comments.ua/
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!