Головна Новини Прес-реліз 2022 Recreativ ( Рекреатив ) Що таке нативна реклама і як вона може допомогти вашому бізнесу
commentss НОВИНИ Всі новини

Recreativ ( Рекреатив ) Що таке нативна реклама і як вона може допомогти вашому бізнесу

Багато брендів використовують нативну рекламу, щоб залучити аудиторію на свої ресурси

1 грудня 2022, 19:55 comments1004
Поділіться публікацією:
Recreativ ( Рекреатив ) Що таке нативна реклама і як вона може допомогти вашому бізнесу

Заволодіти увагою аудиторії за допомогою нативної реклами

В сучасному світі практично все, що нас оточує, є рекламним носієм: починаючі від фонарного стовпа і закінчуючи браузером вашого смартфона. 

Тож не дивно, що з такою агресивною активністю компаній у споживачів вже з’явився імунітет до брендових повідомлень. Або, як кажуть, медійники: “банерна сліпота”. То тепер реклама неефективна? Ні. Просто це означає, що бізнесу слід бути більш винахідливим, щоб достучатися до своєї потенційної аудиторії. 

Взламати систему та заволодіти увагою аудиторії допоможе Recreativ ( Рекреатив ) з нативною рекламою (англ. native advertising) – це реклама, яка має природний вигляд серед нерекламного контенту, органічно вписується в оформлення сторінки, відповідає її наповненню та очікуванню аудиторії. 

Уявіть: ви читаєте цікаву вам публікацію, в якій розглядається питання підвищення продуктивності працівників, де поміж порадами бачите доречну рекламу тімбілдінг івенту чи компанії з забезпечення офісів комплексними обідами. Погодьтесь, вірогідність, що ви клікнете на неї значно вища, ніж якби ви побачили цю ж рекламу в потоці звичайної баннерки. 


Приклад нативної реклами від Recreativ ( Рекреатив )


Переваги нативної реклами Recreativ ( Рекреатив ):

  • Пробиває банерну сліпоту. Нативний матеріал помічають 60% користувачів.

  • Має більшу довіру та не викликає роздратування. Завдяки смарт-алгоритмам, мережа видає ваші рекламні матеріали саме там, де вони будуть доречними та корисними для вашої аудиторії. 

  • Має високе охоплення. Алгорими recreativ (рекреатив) підбирають найбільш релевантні за тематикою майданчики з високою відвідуваністю

  • ​​Підходить для просування практично будь-якого товару чи послуги


Кому варто спробувати нативну рекламу?

Сьогодні більше можливостей для розміщення, тому багато брендів використовують нативну рекламу, щоб залучити аудиторію на свої ресурси.

“Якщо ви бачите, що звичні канали комунікації стали показувати негативну динаміку, це сигнал до зміни або стратегії, або інструментів. Звісно, раціональніше спочатку прощупати нові інструменти. І нативна реклама – ідеальне поле для експерименту“ – коментує керівник мережі нативної реклами Recreativ ( Рекреатив )



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!